۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۸
بعیدی نژاد:

ایران یکی از قوی‌ترین ناوگان‌های کشتیرانی جهان را دارد

سفیر جمهوری اسلامی ایران در حاشیه سی مین مجمع عمومی سازمان بین‌المللی دریانوردی (آیمو) در لندن گفت: جمهوری اسلامی ایران یکی از قوی‌ترین ناوگان‌های کشتیرانی جهان را در اختیار دارد.
نویسنده: لیلا بیرانوند
کد خبر: ۷۷۴۸۷
ایران یکی از قوی‌ترین ناوگان‌های کشتیرانی جهان را داردبه گزارش خبرگزاری خانه ملت، حمید بعیدی نژاد با اشاره به اینکه 80 درصد انتقال کالا در دنیا از طریق کشتی انجام می‌شود، خاطرنشان ساخت: ناوگان جمهوری اسلامی ایران چه درزمینه کشتیرانی نفتکش و چه درزمینهٔ کشتیرانی کالا یکی از قوی‌ترین ناوگان‌های کشتیرانی جهان است و ازاین‌ جهت، شرکت در اجلاس بین‌المللی دریانوردی اهمیت زیادی برای جمهوری اسلامی ایران دارد.
سفیر کشورمان اظهار داشت: هیئت جمهوری اسلامی ایران به ریاست مهندس محمد راستاد معاون وزیر راه و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در اجلاس مجمع عمومی سازمان بین‌المللی دریانوردی (آیمو) شرکت کرد و طی 10 روز آینده در بحث‌ها و مصوبات حضور فعالی خواهند داشت و در مصوباتی که در تقویت ایمنی و امنیت دریانوردی و همین‌طور ایجاد محیط مناسبی برای دریانوردی سالم مشارکت می کند.
سی مین اجلاس سازمان بین‌المللی دریانوردی روز دوشنبه با حضور هیاتی از کشورمان و حمید بعیدی نژاد سفیر جمهوری اسلامی ایران در لندن گشایش یافت.
ارسال نظرات
آخرین اخبار