۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۵
استاندار هرمزگان:

مسئله بازار ماهی‌فروشان بندرعباس حل می‌شود

استاندار هرمزگان با اشاره به مشکلات مطرح شده پیرامون پروژه بازار ماهی‌فروشان بندرعباس و قرار گرفتن این پروژه در حریم 60 متری دریا، تاکید کرد: اکنون که بخش عمده‌ای از این بازار ساخته شده ما تلاش خواهیم کرد با عقلانیت و راهکارهای مناسب این مسئله حل شود.
نویسنده: سید مهدی موسوی
کد خبر: ۷۷۱۹۰
مسئله بازار ماهی‌فروشان بندرعباس حل می‌شودبه گزارش خبرنگار مانا از بندرعباس، فریدون همتی در نشست با شهردار و اعضای شورای شهر بندرعباس، اظهار کرد: بندرعباس به عنوان یک شهر ساحلی باید به الگویی زیبا و جذاب تبدیل و نمادهای مناسبی در این شهر نمایان شود.
استاندار هرمزگان اضافه کرد: یکی از مواردی که برای بنده در اولویت قرار دارد، ساماندهی خورهای شهر بندرعباس است تا فاضلابی که در آنها جریان دارد برداشته شود و به جای آن، آب دریا در خورها جریان یابد و در کنار خورها فعالیت‌های تفریحی و گردشگری ایجاد شود.

استاندار هرمزگان به موضوع احداث ساختمان بازار فروش ماهی بندرعباس اشاره کرد و گفت: ساخت این بازار اگر از روز اول مشکلی داشته، باید متوقف می‌شد و اگر مدیری تخلف کرده نیز باید با آن برخورد شود، اما هم اکنون که بخش عمده‌ای از این بازار ساخته شده ما تلاش خواهیم کرد با عقلانیت و راهکارهای مناسب این مسئله حل شود.

همتی با تاکید بر اینکه نباید اجازه دهیم بیشتر از این ساحل بندرعباس آسیب ببیند، عنوان کرد: شهرداری باید نظارت دقیقی داشته باشد و از ساحل شهر بندرعباس صیانت کند و اجازه تصرفات و ساخت‌وسازهای غیرمجاز در محدوده ساحل را ندهد.

استاندار هرمزگان تاکید کرد: باید ارتباط تنگاتنگی میان مجموعه شهرداری و شورای شهر و استانداری برقرار باشد و تلاش کنیم بندرعباس به شهری پرجاذبه برای گردشگران تبدیل شود و همچنین دوره کاری موفقی را در خدمت به شهروندان بندرعباس داشته باشیم.
برچسب ها: هرمزگان
ارسال نظرات
آخرین اخبار