۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۱

خوش بینی قوی دی پی ورلد به آفریقا

اپراتور ترمینالی دی پی ورلد پتانسیل تجاری عظیمی را در آفریقا می بیند و معتقد است شراکت های خصوصی عمومی PPP در مسیر پیشرفت قرار دارند.
نویسنده: فاطمه مونسان
کد خبر: ۷۷۱۴۷
خوش بینی قوی دی پی ورلد به آفریقا به گزارش گروه بین الملل مانا رئیس گروه اپراتور ترمینال دی پی ورلد، سلطان احمد بن سلیمان با سه تن از روسای کشورهای آفریقایی در دبی دیدار و تاکید کرد، اپراتور ترمینالی دی پی ورلد پتانسیل تجاری عظیمی را در آفریقا می بیند و معتقد است شراکت های خصوصی عمومی PPP در مسیر پیشرفت قرار دارند.
بن سلیمان در دیدار با یووری موسونی، رئیس جمهوری اوگاندا، پل کاگامه، رئیس جمهوری رواندا و معاون رئیس جمهور گانا به رشد پتانسیل تجاری اشاره کرد و افزود: آفریقا از پتانسیل تجاری فوق العاده ای برخوردار است، به طوری که طی دو دهه گذشته، تجارت بین آفریقا و بقیه جهان رشد 400 درصدی را تجربه کرده است، افزون بر این، توسعه زیرساختاری خیلی مهم تر از حفظ و افزایش این رشد تجاری چشم گیر است.
وی در ادامه افزود: دی پی ورلد حضور قوی و پررنگی را در هفت کشور آفریقایی - الجزیره، مصر، جیبوتی، سنگال، موزامبیک، رواندا و سومالی‌لند- شامل بنادر و بنادر خشک مجهز به تسهیلاتی برای مدیریت و ذخیره موقت کارگوهای کانتینری یا خالی، به نمایش گذاشته است.
این مقام مسئول در ادامه سخنان خود خاطرنشان ساخت: شراکت های خصوصی عمومی PPP درمسیر پیشرفت قرار دارند،PPP مدل موثری برای سرمایه گذاری بر روی پروژه ها به ویژه در زمینه زیرساختاری است، از سوی دیگر سیاست قوی دولت و شفافیت رای موفقیت و تحقق اهداف لازم و ضروری است.
بن سیلمان در پایان گفت: با دولت های محلی در کشورهایی آفریقایی که فعالیت داریم، شراکت کرده ایم. بندر Maputo یک مثال بارز از قدرت روابط است، بندر مذکور در جایی واقع شده است که می تواند به عنوان محرکی برای رشد و دروازه ای به پسکرانه اقتصادی گسترده آفریقای جنوبی ایفای نقش کند. 
برچسب ها: دی پی ورلد آفریقا
ارسال نظرات
آخرین اخبار