روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶

سود بزرگترین شرکت مالک LNG افت کرد

درآمد شرکت حمل و نقل گاز قطر موسم به Nakilat در 9ماهه سال 2017 میلادی کاهش قابل توجهی را تجربه کرد.
نویسنده: سارا زینالزاده
کد خبر: ۷۶۹۴۵
سود بزرگترین شرکت مالک LNG افت کرد
به گزارش گروه بین الملل مانا، بزرگترین مالک شناور‎های حمل LNG در جهان از افت سود خالص خود در 9 ماه نخست سال جاری میلادی در حالی خبر داد که رقم 607 میلیون ریالی قطر در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته میلادی با ثبت 749 میلیون ریال کاهش قابل توجهی داشت. 
بر اساس این گزارش، دلیل کاهش سود شرکت قطری کاهش ارزش اوراق شناورها در هماهنگی با استاندارهای بین المللی حسابرسی و کاهش تعداد روزهای اجاره ناوگان این شرکت در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته میلادی اعلام شد. از سوی دیگر، شرکت Nakilat توانست در مدت زماتن مذکور هزینه های عملیاتی را مدیریت کند و هزینه های مالی را به موجب بازپرداخت وام های مدت دار کاهش دهد.
در همین راستا، هیئت مدیره شرکت قطری گفت: استراتژی بلند مدت Nakilat در خصوص چارتر شناورها، ثبات در فعالیت های تجاری شرکت را به همراه دارد. هیئت مدیره همچنین تاکید کرد که تعهدات پایدار خود نسبت به برنامه های رشد و توسعه را همگام با رویکرد ملی قطر در سال 2030 میلادی اجرا می کند.
این گزارش ادامه داد: برنامه ریزی استراتژیک و موثر این شرکت، به خوبی در تکمیل فاز اول تحول مدیریت ناوگان منعکس شده است. این موضوع در کنار توافق نامه امضا شده با شرکت Hoegh LNG با هدف همکاری دو شرکت مبنی بر جستجوی فرصت ها در بازار شناورهای FSRU، موقعیت شرکت قطری را در بازار جهانی حمل و نقل انرژی تقویت می کند.
مدیرعامل شرکت حمل و نقل گاز قطر در پایان این گزارش گفت: دائماً به دنبال فرصت های تجاری استراتژیک هستیم و از آنها بهره مند می شویم تا به این شکل در فعالیت های خود تنوع ایجاد کنیم. رشد استراتژیک این شرکت از طریق تعهد نیروی کاری با هدف کسب بهترین ها تضمین می شود.
برچسب ها: درآمد قطر 2017 افت LNG nakilat
ارسال نظرات
آخرین اخبار