روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱

اندونزی دو بزرگراه دریایی افتتاح می کند

دولت اندونزی تصمیم دارد، دو بزرگراه دریایی جدید را در برنامۀ راه دریایی خود و طی سال آینده افتتاح کند.
نویسنده: سارا زینالزاده
کد خبر: ۷۶۹۰۱
اندونزی دو بزرگراه دریایی افتتاح می کندبه گزارش گروه بین الملل مانا و به نقل بازرس عمومی وزارت حمل و نقل اندونزی، این کشور دو بزرگراه دریایی را به 13 راه دریایی موجود طی سال آینده اضافه خواهد کرد و تعداد کل آنها را به 15 راه می رساند.
بر اساس این گزارش، وزارت حمل و نقل اندونزی با مشورت مدیران منطقه و اپراتورهای دریایی بخش خصوصی در مورد محل ایجاد بزرگراه های دریایی تصمیم خواهند گرفت.
بازرس عمومی وزرات حمل و نقل اندونزی در خصوص همکاری و مشارکت بخش خصوصی در این پروژه اظهار امیدواری کرد و گفت: امیدواریم بخش خصوصی نقشی پررنگ و فعال در برنامۀ راه دریایی این کشور ایفا کند.
وزارت حمل و نقل اندونزی بودجه ای به ارزش 33 میلیون و 100 هزار دلار را در سال 2018 میلادی به این برنامه تخصیص داده است. در همین راستا، بازرس عمومی وزارتخانه خاطرنشان کرد: بودجه تخصیصی 33 درصد از بودجه سال جاری میلادی بیشتر است. مسیرهای موجود مورد ارزیابی قرار گرفتند و دولت مسیرهایی را انتخاب خواهد کرد که به خوبی قابل حمایت از سوی بخش خصوصی باشد.
وی ادامه داد: اگر خطوط حمل و نقل بازرگانی پیش از این وارد مسیرهای دریایی شده باشند ما نمی توانیم از این پروژه حمایت کنیم.
اپراتور حمل و نقل دولتی اندونزی و بخش خصوصی در حال حاضر به ترتیب مدیریت هفت و شش مسیر را به عهده دارند.




ارسال نظرات
آخرین اخبار