۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲

هم افزایی بیشتر در عرصه صنعت حفاری کشور

مدیر عامل شرکت حفاری شمال گفت: حضور دو شرکت ملی حفاری ایران و حفاری شمال در انجام پروژه های آتی باعث هم افزایی بیشتر در عرصه صنعت حفاری کشور و جلوگیری از خروج ارز می شود.
نویسنده: سپیده یوسفی
کد خبر: ۷۶۶۶۱
هم افزایی بیشتر در عرصه صنعت حفاری کشوربه گزارش مانا در راستای گسترش همکاریهای مشترک عملیاتی صنعت حفاری کشور سپهر سپهری مدیرعامل و مدیران شرکت ملی حفاری ایران در روز شنبه مورخ 96.7.15 میزبان حمید رضا گلپایگانی مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت حفاری شمال بودند.
در این دیدار مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران افزود: بدون شک همراهی، مشارکت و حضور شرکت ملی حفاری ایران و شرکت حفاری شمال در میادین عملیاتی می تواند موجب ارتقاء و بهره وری بیشتر دو شرکت در میادین عملیاتی داخلی و بین المللی در عرصه صنعت حفاری کشور شود و مدیریت شرکت ملی حفاری ایران از این مهم حمایت می کند.
مدیرعامل شرکت حفاری شمال نیز ضمن تاکید برگسترش همکاریهای فنی مهندسی و عملیاتی همچنین انجام کلیه سرویس های جانبی خدمات فنی حفاری برای کاهش هزینه های حفاری میان دو شرکت حفاری شمال و ملی حفاری ایران خاطر نشان ساخت: دو شرکت حفاری شمال و ملی حفاری ایران که بزرگترین شرکتهای خصوصی و دولتی حفاری کشور نیز هستند می توانند بصورت مشترک تمامی سرویسهای جانبی و خدمات فنی مورد نیاز را به کارفرمایان شرکت ملی نفت ایران و همچنین کارفرمایان بین المللی و خارجی ارائه کنند.
حمیدرضا گلپایگانی ضمن پیشنهاد تشکیل ستاد مدیریت بحران با (محوریت شرکت ملی حفاری ایران) در عرصه صنعت حفاری کشور عنوان کرد: آمادگی کامل، دائمی و آموزش مستمر نیروهای جوان و متخصص برای تمامی دستگاه های حفاری دریایی و خشکی از ضروریات عملیاتی است و تشکیل این ستاد و تیم ویژه مدیریت بحران با محوریت شرکت ملی حفاری ایران باعث می شود؛ نه تنها در داخل کشور بلکه در سطح منطقه نیز جزو پیشگامان مدیریت بحران صنعت حفاری باشیم.
وی درخاتمه تاکید کرد: حضور و همراهی دو شرکت در انجام پروژه های آتی امر فرخنده ای است که باعث می شود بتوان با اتکاء بر توان داخلی و مهندسان و متخصصان صنعت حفاری کشور و با ایجاد هم افزایی از حضور غیرضروری شرکتهای خارجی و در نتیجه خروج ارز از کشور جلوگیری شود.
شایان ذکراست این دیدار پیرامون ایجاد بسترهای مناسب آموزشی و برگزاری دوره های تخصصی مشترک آموزش حفار مردان و پرسنل عملیاتی و ستادی، مدیریت بحران چاه های نفت و گاز، تعامل هر چه بیشتر دو شرکت بزرگ حفاری در کشور  به منظور هم افزایی و همچنین استفاده بهینه از توان بومی در عرصه صنعت حفاری برگزار شد.
برچسب ها: نفت حفاری شمال
ارسال نظرات
آخرین اخبار