۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹

رشد بی سابقه واردات در بندر لانگ بیچ آمریکا

تقاضای بالای مشتری برای کالا میزان واردات در بندر لانگ بیچ آمریکا را افزایش داد.
نویسنده: سارا زینالزاده
کد خبر: ۷۶۲۰۱
رشد بی سابقه واردات در بندر لانگ بیچ آمریکا
به گزارش گروه بین الملل مانا، میزان واردات بار در ماه آگوست سال جاری میلادی و در بندر لانگ بیچ آمریکا با اوج گرفتن تقاضا شاهد رشد 10.6 درصدی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بود.
بر اساس این گزارش، حجم واردات بندر لانگ بیچ برای سومین بار متوالی و در تاریخ 106 سالۀ این بندر افزایش قابل توجهی را تجربه کرد.
این گزارش ضمن اشاره به عملکرد بندر آمریکایی افزود: ترمینال های بندر لانگ بیچ شاهد جابه جایی 692 هزار و 375 TEU کانتینر در ماه آگوست سال جاری میلادی با رشد هشت درصدی بودند که این بندر را در ردۀ دوم شلوغ ترین بندر در ماه آگوست و سومین بندر با پوشش حجم بالای جابه جایی کانتینری در تمامی ماه های سال جاری قرار داد به گونه ای که حمل بار در هشت ماه نخست سال جاری میلادی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 6.6 درصد افزایش یافت.
رئیس کمیسیون کار در این باره گفت: در تلاشیم تا به بالاترین جایگاه بندر در واردات با سرعتی بالا دست یابیم و در ردۀ بهترین ها قرار گیریم. ترافیک درون مرزی در فصول اوج نوید خوبی را در میان خرده فروشان و در فصل های تعطیل می دهد. به بیانی ساده تر، خریداران کالا بار بیشتری را خریداری می کنند و خرده فروشان قفسه های خود را مجددا پر می کنند.
در ادامۀ این گزارش، مدیر اجرایی بندر لانگ بیچ گفت: رشد نسبی اقتصاد که از زمان "بحران بزرگ" با آن مواجه بودیم به دنبال درآمدهای بالا از بین رفت. حمل کنندگان کالا بندر لانگ بیچ را به موجب بهره مندی از بهترین خدمات و تسهیلات بسیار مدرن به عنوان بندر دریایی ملی انتخاب می کنند.
شایان ذکر است میزان صادرات از این بندر روالی نزولی را طی کرد و بارگیری 117 هزار و 290 TEU کانتینر ثبت شد که به موجب تغییرات در ائتلاف های موجود در صنعت کشتیرانی شاهد افت 26.3 درصدی بود. کانتینرهای خالی که به آسیا بازگشتند نیز به 219 هزار و 370 TEU رسید که خبر از افزایش 37 درصدی آن در ماه آگوست سال جاری میلادی می دهد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار