۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۳

خدمات بیمه دریایی دیجیتالی می شود

شرکت نرم افزار Guardtime هلند و Ernst & Young EY لندن با همکاری شش کشتیرانی دنیا نخستین پلتفرم تکنولوژی بلاک چین Block Chain در بخش بیمه دریایی را راه اندازی خواهند کرد.
نویسنده: فاطمه مونسان
کد خبر: ۷۶۱۴۳
خدمات بیمه دریایی دیجیتالی می شود
به گزارش گروه بین الملل مانا شرکت نرم افزار Guardtime هلند و Ernst & Young EY لندن با همکاری شش کشتیرانی دنیا شامل گروه کشتیرانی مولر مرسک دانمارک و مایکروسافت نخستین پلتفرم تکنولوژی بلاک چین Block Chain در بخش بیمه دریایی را راه اندازی خواهند کرد.
این گزارش ادامه داد: پلتفرم بلاک چین- ساخته شده بر پلتفرم ابری مایکروسافت یا Microsoft Azure microsoft Azure (یک پلاتفرم رایانش ابری مایکروسافت است که برای ایجاد، توسعه و مدیریت اپلیکیشن‌ها از طریق یک شبکه جهانی از مراکز داده تحت مدیریت مایکروسافت کاربرد دارد)- ارزش چشم گیری را برای صنعت دریایی فراهم می کند و قرار است از سال 2018 راه اندازی شود.
لارس هنبرگ "Lars Henneberg" رئیس بخش بیمه مولر مرسک دانمارک دراین باره خاطر نشان کرد: استفاده و بهره گیری از این تکنولوژی برای کارآمدی و اتوماتیکی کردن ارتباط  با بازار بیمه در اولویت برای ما قرار دارد. معاملات بیمه در حال حاضر خیلی خسته کننده و اصطکاکى هستند. فاصله خیلی زیادی بین ریسک و سرمایه وجود دارد. تکنولوژی بلاک چین پتانسیل لازم جهت تسهیل توسعه مطلوب که خیلی وقت است به تاخیر افتاده را دارد.
در ادامه این گزارش آمده است: پلتفرم بلاک چین صنعت بیمه دریایی را برای خطاب قرار دادن چالش های ذاتی اکوسیستم پیچیده بین المللی خود شامل زنجیره کاغذ بازی اداری طولانی، حجم بالای معاملات و سطوح چشم گیر تلفیق داده که به صورت بالقوه از شفاف سازی، مطابقت و مدیریت درست جلوگیری می کنند، مورد حمایت قرار خواهد داد.
بلاک چین به عنوان یک پایگاه داده ای غیرقابل نفوذ و تغییر کار می کند که در زمان واقعی در سراسر شبکه تقسیم و به روز رسانی می شود. این تکنولوژی به طور اتوماتیکی از طریق چیزی موسوم به "قراردادهای هوشمند" با استفاده از الگوریتم های کامپیوتر و بدون نیاز به تایید شخص ثالث، معاملات را مدیریت و پردازش خواهد کرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار