۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳

بزرگترین شناور کانتینری در کتاب گینس ثبت شد

شرکت کشتیرانیOOCL هنگ کنگ از ثبت نام شناور کانتینری OOCL Hong Kong بعنوان بزرگترین کانتینربر جهان در کتاب رکوردهای گینس خبر داد.
نویسنده: سارا زینالزاده
کد خبر: ۷۶۱۰۷
بزرگترین شناور کانتینری در کتاب گینس ثبت شدبه گزارش گروه بین الملل مانا، شناورکانتینری موسوم به OOCL Hong Kong با ظرفیت ۲۱ هزار و ۴۱۳ TEU لقب بزرگترین شناور کانتینری جهان را از آن خود کرد و در کتاب رکوردهای گینس ثبت شد.
بر اساس این گزارش، دومین بار است که شرکت کشتیرانی OOCL رکورد مالکیت و ثبت شناور با بالاترین ظرفیت در میان شناورهای کانتینربر را می شکند. این شرکت در ماه آوریل سال ۲۰۰۳ میلادی و نخستین بار توانست با شناور OOCL Shenzhen که ظرفیت هشت هزار و ۶۳ TEU داشت، رکورد بزرگترین کشتی کانتینری جهان بشکند.
بر همین اساس، مدیر شرکت کشتیرانی هنگ کنگ گفت: خرسندیم که توانستیم بار دیگر نام بزرگترین شناور کانتینری دنیا را درکتاب رکورد گینس ثبت کنیم.
وی افزود: رشد اقتصادی فاندمنتال از آغاز سال جاری میلادی و تاکنون مسیر بسیار خوبی را در پیش گرفته است و با توجه به چشم انداز صنعت کشتیرانی بهبود بیشتری را برای رشد حجم جابه جایی بار تجربه خواهیم کرد و تاثیر مثبت آن را بر درآمد در نیمۀ نخست سال جاری میلادی میبینیم.
این گزارش در پایان افزود: کشتیرانی هنگ کنگ سومین شناور از مجموع شش فروند شناور سفارشی خود با ظرفیت ۲۱ هزار و ۴۱۳ TEU را در کشتی‎سازی سامسونگ نام‎گذاری کرد. نام این شناور جدید OOCL Japan است و مانند شناور OOCL Hong Kong در مسیر آسیا-اروپا سرویس LL1 فعالیت خواهد کرد و چرخش بندری آن شانگهای، نینگبو، Xiamen، Yantian، سنگاپور از طریق کانال سوئز، Felixstowe، روتردام، Gdansk، Wilhelmshaven، Felixstowe از طریق کانال سوئز، سنگاپور، Yantain و شانگهای است که طی 77 روز این سفر دریایی انجام می شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار