۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۹

سود بزرگترین شرکت کارگزاری جهان افزایش یافت

شرکت کارگزاری کلارکسونز لندن افزایش 25 درصدی سود خالص را در نیمه نخست سال جاری میلادی به ثبت رساند.
نویسنده: فاطمه مونسان
کد خبر: ۷۵۵۸۳
سود بزرگترین شرکت کارگزاری جهان افزایش یافت
به گزارش گروه بین الملل مانا به دنبال رونق در حجم معاملات و افزایش فعالیت کارگزاری که بخشی از آن به بهبود بازار فله خشک بازمی گردد،
شرکت کلارکسونز لندن- بزرگترین کارگزار و ارائه دهنده خدمات کشتیرانی و حمل کالادر جهان- افزایش 25 درصدی سود خالص را نسبت به مدت مشابه سال گذشته تجربه کرد.
این گزارش ادامه داد: سود خالص کلارکسونز در شش ما نخست سال جاری میلادی به 16 میلیون 300 هزار پوند انگلیس ( 21 میلیون دلار) رسید، رقمی که دلالت بر رشد 25 درصدی سال به سال دارد.
افزون بر این، درآمد نیز در مدت زمان ذکر شده با رسیدن به 156 میلیون و 800 هزار پوند انگلیس رشد 6.5 درصدی را به همراه داشت، از سوی دیگر، نقدی خالص و سرمایه های موجود نیز به 71 میلیون و 400 هزار پوند افزایش یافتند.
در ادامه این گزارش آمده است: افزایش نرخ کرایه حمل فله خشک، آغاز پررنگ سال جاری میلادی در بخش خرید و فروش کارگو، انجام معاملات تانکر با ارزش بالا و فعالیت در بخش حراج ناوگان کشتیرانی هانجین کره جنوبی از عوامل افزایش چشم گیر در افزایش درآمد کلارکسونز ذکر شده اند.
"اندی کیس" Andi Case مدیر عامل کلارکسونز با اشاره به اینکه از عملکرد خود از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون خشنود هستیم، افزود: در میان بازار دشوار کشتیرانی و فراساحل، موفق شدیم به افزایش درآمد و حجم جابجایی بالا دست پیدا کنیم. 
وی در ادامه افزود: موقعیت نقدی قوی شرکت به این معنی است که صرفنظر از شرایط بازار، کلارکسونز قادر به سرمایه گذاری در بخش تجاری با رویکرد ارتقای رشد در آینده، ارائه سودهای سرمایه گذاری به سهام داران در یک سیر صعودی و بهره گیری از فرصت های استراتژیکی به وجود آمده، خواهد بود.
این گزارش در پایان نوشت: کلارکسونز در حال استخدام کارمندان جدید برای پیوستن به بانک سرمایه گذاری و تیم های فروش سهام و سرمایه خود است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار