۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲

باریک شدن حلقه ضرر مالی در یکی از بزرگترین اپراتورهای سوپراماکس

کشتیرانی Eagle Bulk- یکی از بزرگترین مالک- اپراتور شناورهای فله خشک سوپراماکس مستقر درآمریکا،سه ماه دوم سال جاری میلادی را با افت چشم گیر ضرر مالی به پایان رساند.
نویسنده: فاطمه مونسان
کد خبر: ۷۵۴۶۲
باریک شدن حلقه ضرر مالی در یکی از بزرگترین اپراتورهای سوپراماکس
به گزارش گروه بین الملل مانا کشتیرانی Eagle Bulk یکی از بزرگترین مالک- اپراتور شناورهای فله خشک سوپراماکس مستقر در آمریکا در سه ماه دوم سال جاری میلادی شاهد ضرر خالص پنج میلیون و نهصد هزار دلار بود که در مقایسه با 22 میلیون و 500 هزار دلار گزارش شده در مدت مشابه سال گذشته، حکایت از تقلیل زیان دارد. 
این گزارش ادامه داد: درآمد شرکت قبل از بهره، مالیات و استهلاک EBITDA به نه میلیون و 300 هزار دلار درسه ماه دوم سال جاری میلادی افزایش یافت، این در حالی است که در مدت مشابه سال گذشته EBITDA منفی شش میلیون و هفتصد هزار دلار به ثبت رسیده است.
افزون بر این، درآمد خالص این اپراتور فله خشک برای سه ماه دوم سال جاری میلادی بر ایستگاه نه میلیون و 300 هزار دلار ایستاد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 109 درصدی را به نمایش می گذارد.
در ادامه این گزارش آمده است: افزایش درآمد Eagle Bulk در سه ماه دوم سال جاری را می توان به تعداد جابجایی بیشتر کالا و نرخ اجاره زمانی بالاتر مرتبط دانست.
افزون بر این، بهره گیری ناوگان این شرکت از 99.1 درصد به 99.6 درصد به دلیل عملکرد بهتر شناور و کاهش تعداد روزهای اجاره شناور افزایش یافت.
"Gary Vogel" رئیس Eagle Bulk گفت: در طول سه ماه دوم سال جاری میلادی، نتایج Eagle Bulk در سه ماه دوم سال جاری میلادی، پتانسیل ذاتی نهفته در مدل مدیریت فعال شرکت را اثبات کرد، و هم چنین بر پیشرفت ملموس نسبت به هدف بزرگتر یعنی پیشگامی در عرصه اپراتور شناورهای سوپراماکس و آلتراماکس، مهر تایید زد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار