روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴

اپراتور و شناوردار GasLog سود کرد

اپراتور و شناوردار GasLog سه ماه دوم سال جاری میلادی را درحالی به اتمام رساند که میزان سود آن دو برابر شد.
نویسنده: سارا زینالزاده
کد خبر: ۷۵۴۱۳
اپراتور و شناوردار GasLog سود کردبه گزارش گروه بین الملل مانا، اپراتور و شناوردار موناکوی فرانسه موسوم به GasLog توانست در میزان سود خود در سه ماه دوم سال جاری میلادی دوبرابر افزایش دهد و از سه میلیون و 300 هزار دلار در مدت مشابه سال گذشتۀ میلادی به شش میلیون و 900 هزار دلار برساند.
بر اساس این گزارش، میزان درآمد شرکت فرانسوی در سه ماه دوم سال جاری میلادی به 129 میلیون و 900 هزار دلار رسید که در سه ماه دوم سال 2016 میلادی 114 میلیون و 500 هزار دلار ثبت شده بود.
مدیر اجرایی شرکت GasLog فرانسه گفت: این شرکت سه ماه دوم سال جاری میلادی را پر قدرت پشت سر گذاست و درآمد آن به موجب بالا بودن دورۀ چارتر شناورهای ناوگان و درآمد روبه رشد شناورهای آمادۀ بارگیری افزایش یافت. در همین حال، سفارش ساخت دو فروند شناور موسوم به GasLog Greece و GasLog Geneva برای شریک شرکت فرانسوی کامل شد.وی ادامه داد: این دو معامله توانمندی مستمر ما را در بازسازی نقدینگی از شرکا به شرکت مادر نشان می دهد که می توانیم متعاقبا از آن در پرداخت بدهی و ارتقا تجارت خود بهره مند شویم.
وی به اواخر سه ماه دوم سال جاری میلادی اشاه کرد و افزود: مجددا اوراق قرضه نروژ را خریداری کردیم این بدان معنی است که شرکت دیگر سررسیدی برای پرداخت بدهی ها تا سال 2019 میلادی نخواهد داشت. با افزایش دریافت سفارشات، رشد نرخ های روز و ناوگان و استهلاک بدهی، انتظار داریم تعادل شرکت تا سال 2017 و پس از آن به حالت عادی بازمیگردد.
مدیر اجرایی شرکت فرانسوی همچنین گفت: پیشرفت شرکت به موجب بهره مندی از استراتژی شناورهای FSRU در تعدادی از پروژه ها است. در بازار کوتاه مدت نرخ روز رو به افول است اما شاهد بازگشت به الگوهای بازارهای فصلی و اقتصادهای دوسویه در بسیاری از نرخ های چارتر خواهیم بود که بازار سخت تری را برای کشتیرانی رقم می زند.
شایان ذکر است، شرکت GasLog فرانسه 27 شناور حمل شناورهای LNG در ناوگان خود دارد که 22 فروند در آب و پنج فروند در حال ساخت هستند و در فواصل زمانی سال های 2018 تا 19 میلادی تحویل داده می شوند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار