۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۴

جابه جایی بار در بنادر کاسکو افزایش یافت

جابه جایی کانتینری در بنادر کاسکو (CSP) و به موجب عملکرد خوب آن در ماه ژوئن افزایش یافت.
نویسنده: سارا زینالزاده
کد خبر: ۷۵۰۵۲
جابه جایی بار در بنادر کاسکو افزایش یافتبه گزارش گروه بین الملل مانا، توان عملیاتی کانتینری در بنادر کاسکو و در ماه ژوئن سال جاری میلادی در مقایسه با ماه گذشته 14 درصد رشد داشت و از شش میلیون و 500 هزار TEU به هفت میلیون و 400 هزار TEU رسید.
بر اساس این گزارش، افزایش حجم جابه جایی در بنادر کاسکو در وهلۀ نخست به موجب عملکرد خوب بنادر خارجی بود که از یک میلیون و 100 هزار TEU به یک میلیون و 500 هزار TEU رسید. از سوی دیگر، بنادر واقع در مناطق روبه رشد مانند Pearl River Delta شاهد افزایش 13 درصدی در میزان جابه جایی و رسیدن به حجم دو میلیون و 300 هزار TEU در ماه ژوئن سال جاری میلادی در مقایسه با دو میلیون TEU در مدت مشابه سال گذشته بود.
این گزارش ضمن اشاره به عملکرد مثبت بنادر جنوب شرقی و جنوب غربی کاسکو ادامه داد: توان عملیاتی کانتینر در ماه ژوئن و در بنادر مذکور به ترتیب با رشد 15 و 30 درصدی همراه بود و به 454 هزار و 500 و 113 هزار و 700 TEU رسید.
این گزارش در پایان افزود: توان عملیاتی در منطقۀ Yangtze River Delta رشد مثبت هفت درصدی را تجربه کرد و از یک میلیون و 600 هزار TEU به یک میلیون و 700 هزار TEU رسید.
حجم جابه جایی کانتینری در بنادر واقع درBohai Rim نیز با رشد اندک چهار درصدی همراه و یک میلیون و 400 هزار TEU ثبت شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار