۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۳

توقیف دو شناور قاچاق در آبهای سجافی هندیجان

ماموران پایگاه دریابانی ماهشهر دو فروند شناور حامل کالای قاچاق به ارزش 20میلیارد ریال را در آبهای ساحلی بندر سجافی هندیجان توقیف کردند.
نویسنده: فرزانه باغبان
کد خبر: ۷۴۹۱۰
توقیف دو شناور قاچاق در آبهای سجافی هندیجان
فرمانده مرزبانی ودریابانی خوزستان با اعلام این خبر به خبرنگار مانا گفت: ماموران دریابانی در جریان بازرسی از این دو شناور ، 135دستگاه یخچال ، 30دستگاه کولر گازی ، 280دستگاه تلویزیون، 40دستگاه لباسشویی، 40دستگاه سینما خانواده و مقادیری کالای آشپزخانه را کشف و ضبط کردند.
سردار عبدالله نظرپور افزود: کالای قاچاق مکشوفه که بدون مدارک گمرکی بود در یکی از کشورهای حوزه خلیج فارس بارگیری شده بود.
وی گفت: در این ارتباط 12متهم به قاچاق کالا بازداشت و تحویل مقامات قضایی منطقه شدند.
فرمانده مرزبانی و دریابانی خوزستان با بیان اینکه دریابانی به مبارزه با پدیده قاچاق سازمان یافته ادامه می دهد، افزود: امسال با تاکیدات مقام معظم رهبری ، برخورد قاطعانه با قاچاق کالا در اولویت نخست قرار گرفته است.
سردار نظرپور همچنین براجرای طرح های اقتصاد مقاومتی در مناطق ساحلی خوزستان با هدف توانمندسازی اقتصادی و معیشتی مردم و ایجاد اشتغال مولد تاکید کرد.
وی گفت: مجموعه اقدامات فرماندهی مرزبانی ودریابانی خوزستان بر بالا رفتن هزینه های قاچاق کالا و به صرفه نبودن واردات کالای قاچاق متمرکز شده است.
پارسال بیش از 400میلیارد تومان کالای قاچاق در آبهای ساحلی و شمال غرب خلیج فارس کشف شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار