۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹

شناور تمام خودکار سال 2018 به بازار می آید

شرکت تکنولوژی Konsberg از ورود شناورهای خودکار به عرصۀ حمل و نقل در مسیرهای کوتاه در حالی خبر داد که این موقعیت را فرصتی استثنایی خواند.
نویسنده: سارا زینالزاده
کد خبر: ۷۴۲۲۹
شناور تمام خودکار سال 2018 به بازار می آیدبه گزارش گروه بین الملل مانا، شرکت تکنولوژی های دریایی Konsberg  در کنفرانس و نمایشگاه بین المللی کشتیرانی 2017 از ورود اولین شناور خودکار موسوم به Yara خبر داد و آن را فرصتی بی نظیر برای حمل و نقل در مسیرهای کوتاه دریایی خواند.
بر اساس این گزارش، مدیر شرکت Konsberg گفت: ورود این شناور خودکار مسئلۀ کم اهمیتی نیست و شاهد تغییرات آتی با ورود این شناور در عرصۀ حمل و نقل خواهیم بود. این تغییرات تنها به موجب پیشرفت تکنولوژی ایجاد نشده است بلکه تغییر الگوهای کسب و کار با توجه به قوانین نقش قابل توجهی در این حوزه داشته است.
این گزارش ادامه داد: شناور تمام الکتریکی خودکار در نیمۀ دوم سال 2018 میلادی به طور مستقیم وارد عرصۀ حمل و نقل می شود و توجیه رقابتی و زیست محیطی دارد.
مدیر این شرکت در پایان ضمن اشاره به تعداد بالای نیروهای انسانی و متخصص برای فعالیت روی سیستم های مدرن شناورها ادامه داد: با ورود شناورها می توان از تمرکز افراد متخصص در بخش های دیگر بهره برد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار