۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲

مهلت ارسال آثار به مسابقه عکاسی از تالاب‌ها تمدید شد

مهلت ارسال آثار به مسابقه عکاسی و فیلم کوتاه از تالاب‌ها با محوریت خدمات، فرصت‌ها، تهدیدات تالاب و کارکردها از سوی سازمان حفاظت محیط زیست تا 10 خرداد ماه جاری تمدید شد.
نویسنده: فاطمه ثابت
کد خبر: ۷۴۱۴۵
مهلت ارسال آثار به مسابقه عکاسی از تالاب‌ها تمدید شد
به گزارش خبرنگار مانا از گیلان، مسابقه عکاسی و فیلم کوتاه از تالاب‌ها با محوریت خدمات، فرصت‌ها، تهدیدات تالاب و کارکردها از سوی سازمان حفاظت محیط زیست برگزار می‌شود.
بنا به این گزارش عکس‌ها و کلیپ‌های ارسالی باید مستند باشد و از هرگونه دستکاری که جنبه استنادی عکس را مخدوش می‌کند خودداری شود ضمن اینکه عکس‌ها و کلیپ‌های ارسالی، نباید دارای امضای عکاس، قاب، تاریخ، واتر مارک، لوگو یا هرگونه نشانه‌های تصویری باشند.
این مسابقه در 6 گروه موضوعی معرفی تالاب و اهمیت‌های آن، معرفی تهدیدات تالاب و فرصت های ایجاد شده از سوی آن، چشم انداز تالاب ها، تفریح و گردشگری، تنوع زیستی تالاب، رابطه انسان با تالاب (تامین غذا و معیشت ساکنین اطراف آن، صید ماهی، تولید صنایع دستی ) برای پذیرش تصاویر و فیلم کوتاه برگزار می‌شود.
عکس های ارسالی می بایست در فرمت JPEG و در ابعاد 2000 * 6000 پیکسل باشد (در ابعاد کوچکتر نیز پذیرفته خواهد شد) و فیلمها و کلیپ‌های ارسالی نیز در قالب mp4, mpeg و حداکثر 100 ثانیه باشد و حجم عکس ها حداکثر 5,000KB (5MB) باشد و دریافت آثار از طریق آدرس ایمیل مسابقه و آدرس تلگرام به شرح ذیل در مهلت مقرر امکان‌پذیر است ضمن اینکه آثار ارسالی نباید در مسابقه پیشین یا مسابقه‌های عکاسی دیگری شرکت کرده باشند و تمامی آثار باید دارای شرح مختصر و اطلاعات مربوط به شخص(نام و نام خانوادگی، شماره تلفن)، مکان، زمان عکس‌برداری و فیلمبرداری باشند.
مهلت ارسال آثار تا ۱۰ خرداد ۹۶ تمدید شد و علاقمندان می توانند آثار خود را از طریق ایمیل به آدرس cepa.ciwp@gmail.com و یا از طریق تلگرام به شماره تلفن: ۰۹۳۰ ۲۹ ۲۴ ۹۵۸ و نشانی @CIWPaz ارسال کنند .
برچسب ها: تالاب محیط ریست
ارسال نظرات
آخرین اخبار