روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵

سنگاپور بازارهای بدهی و سهام را تقویت می کند

اتحادیۀ کشتیرانی سنگاپور (SSA) با راه اندازی مجمع سرمایۀ دریانوردی در اواخر سال جاری میلادی تصمیم دارد بازارهای بدهی و سهام سنگاپور را تقویت کند.
نویسنده: سارا زینالزاده
کد خبر: ۷۳۵۸۱
سنگاپور بازارهای بدهی و سهام را تقویت می کندبه گزارش گروه بین الملل مانا، اتحادیۀ کشتیرانی سنگاپور با هدف تقویت برخی قسمت های اصلی و رشد بازارهای بدهی و سهام در این کشور در اواخر سال جاری میلادی یک مجمع سرمایۀ دریانوردی راه اندازی می کند.
بر اساس این گزارش و در اواسط ماه نوامبر سال جاری میلادی مجمع سرمایۀ دریانوردی با رهبری اتحادیۀ کشتیرانی سنگاپور و حمایت مالی خانۀ سرمایه این کشور راه اندازی خواهد شد.
بر همین اساس مشاور مالی SSA در هفتۀ دریانوردی سنگاپور گفت: این مجمع با هدف تعلیم سرمایه گذارانی راه اندازی می شود که در بخش های مختلف کشتیرانی نیاز به آموزش دارند. از سوی دیگر، این مجمع به منزلۀ پلی برای اتصال سرمایه گذاران به بازیگردان های اصلی بخش کشتیرانی به حساب می آید.
وی ادامه داد: در حال حاضر، بازارهای سهام و بدهی سنگاپور از نبود سرمایه گذار رنج می برند. این مجمع می تواند در آگاه کردن سرمایه گذاران در بخش های مختلف کشتیرانی به بهبود اوضاع کمک قابل توجهی کند. بنابراین مقدماتی را که برای جذب سرمایه گذار باید لحاظ شود شناسایی خواهیم کرد و امیدواریم بازارهای بدهی و سهام سنگاپور در نهایت رشد قابل توجهی داشته باشند.
این گزارش افزود: شرکت های ثبت شده فراساحلی و کشتیرانی در بازار سهام سنگاپور دوران سختی را به موجب روند نزولی صنعت کشتیرانی پشت سر می گذارند. با توجه به ورشکستگی ها و اتخاذ طرح های بازسازی در شرکت های فراساحل و کشتیرانیِ این کشور، سرمایه گذاران باید از اوضاع مطلع باشند و بدانند که این تغییرات در صنعت کشتیرانی دوره ای است.
بر همین اساس مشاور مالی SSA در پایان این گزارش ضمن اشاره به تلاش SSA مبنی بر گردهم آوردن سهامداران در بخش های تامین مالی و بیمه های دریایی گفت: در حال حاضر سرمایه گذارانی هستند که خود فرصت به حساب می آیند و در حال بررسی گزاره ارزش هستند از این رو همکاری خود را با بازار بورس SGX سنگاپور و با هدف افزایش لیست شرکت های فعال در بازار آن افزایش خواهیم داد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار