روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴

ضرر خالص بزرگترین سازنده سکوهای نفتی فراساحلی جهان

شرایط بسیار چالش برانگیز بازار فراساحل، کشتی سازی فراساحلی کپل سنگاپور را به سراشیبی ضرر خالص در سه ماه نخست سال جاری میلادی سوق داد.
نویسنده: فاطمه مونسان
کد خبر: ۷۳۵۵۸
ضرر خالص بزرگترین سازنده سکوهای نفتی فراساحلی جهان
به گزارش گروه بین الملل مانا، به دنبال شرایط بسیار چالش برانگیز بازار فراساحل، کشتی سازی فراساحلی کپل- بزرگترین شرکت کشتی‌سازی سنگاپور وهمچنین بزرگترین سازنده سکوهای نفتی فراساحلی در جهان- ضرر خالص سه میلیون و 39 هزار دلار سنگاپور( معادل 2.42 میلیون دلار آمریکا ) را در سه ماه نخست سال جاری میلادی به ثبت رساند، این در حالی است که در مدت مشابه سال گذشته، سود خالص 107 میلیون و 98 هزار دلار سنگاپور را به همراه داشت.
علاوه براین، کشتی سازی فراساحلی کپل در سه ماه نخست سال جاری میلادی، درآمد 483 میلیون و 39 هزار دلار سنگاپور را کسب کرد، رقمی که نسبت به مدت مشابه سال 2016، افت 40.9 درصدی را نشان می دهد.
سود عملیاتی کشتی سازی مذکور نیز در سه ماه نخست سال جاری میلادی سه میلیون و 74 هزار دلار سنگاپور گزارش شده است که نسبت به 110 میلیون و 83 هزار دلار سنگاپور، افت چشم گیری را به نمایش می گذارد.
یکی از مقامات کشتی سازی فراساحلی کپل همچنین با اشاره به تعدیل یک هزار و 250 نفر نیرو در سه ماه نخست سال جاری میلادی، یادآور شد: هم اکنون نیروی کار در این کشتی سازی هجده هزار نفر است که در مقایسه با ابتدای سال 2015، کاهش 49 درصدی را نشان می دهد.
این گزارش در ادامه نوشت: بزرگترین سازنده سکوهای نفتی فراساحلی در جهان فعالیت در یارد Road سنگاپور را متوقف و در پایان ماه مارس سال جاری میلادی زمین مربوطه را به دولت بازگرداند.
لازم به ذکر است: ارزش سفارشات جدید در کشتی سازی فراساحلی کپل تا پایان ماه مارس سال جاری میلادی به مرز سه میلیارد و پنج میلیون دلار سنگاپور رسید.
ارسال نظرات
آخرین اخبار