۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴
رئیس انجمن کشتیرانی سنگاپور :

صنعت کشتیرانی در شرایط بهتری نسبت به گذشته قراردارد

رئیس انجمن کشتیرانی سنگاپور SSA اعلام کرد: صنعت کشتیرانی، به ویژه در بخش کانتینر و فله خشک، شاهد یک بهبود چشم گیر نسبت به 12 ماه گذشته بوده است.
نویسنده: فاطمه مونسان
کد خبر: ۷۳۴۶۴
صنعت کشتیرانی در شرایط بهتری نسبت به گذشته قرارداردبه گزارش گروه بین الملل مانا، "Esben Poulsson" رئیس انجمن کشتیرانی سنگاپور SSA با اعلام این خبر که صنعت کشتیرانی، به ویژه در بخش کانتینر و فله خشک، بهبود چشم گیری را نسبت به  12 ماه گذشته تجربه کرده است، گفت: در حال حاضر در شرایط خیلی بهتری نسبت به گذشته قرار داریم.
وی در ادامه افزود: با نگاهی بر بخش فله خشک، می توان به چشم انداز بسیار روشنی امیدوار بود، به طوری که شاخص بالتیک خشک در حال حاضر در حدود 1200 پوینت قرار دارد و نسبت به 290 پوینت در ماه فوریه سال 2016، حکایت از بهبود قابل ملاحظه شرایط دارد.
Poulsson هم چنین با تاکید بر اینکه امید می رود اشتباهات گذشته تکرار نشود، گفت: ورشکستگی کشتیرانی هانجین کره جنوبی یک هشدار واقعی برای همه بود و منجر به نظم بیشتر در بخش عرضه شد.
در ادامه، این مقام هم چنین گریزی به پدیده ائتلاف کشتیرانی ها زد و خاطرنشان ساخت: اگر چه گام های زیادی برداشته شده اما با سرعت انجام نگرفته اند.
رئیس SSA هم چنین گفت: ناوگان جهانی از یک هزار فروند شناور در اوایل سال 2000 به چهار هزار فروند در حال حاضر افزایش یافته که جهش چهار برابری را نشان می دهد و انتظار می رود 700 تا 800 فروند شناور جدید نیز در سال جاری میلادی تحویل داده شوند.
این گزارش در ادامه به نقل از Poulsson نوشت: خوش بینی نسبت به آینده وجود دارد اما نمی توان انتظار داشت وضعیت صنعت فراساحل در یک شب تبدیل به احسن شود، به عبارت دیگر، شرایط بد به پایان خود رسیده و به یک توازن سالم خواهیم برگشت.
ارسال نظرات
آخرین اخبار