روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲

سنگاپور از سرمایه گذاری مشترک خطوط کستیرانی ژاپن حمایت می کند

کمیسیون رقابت سنگاپور (CCS) به سرمایه گذاری مشترک سه خط کانتینری بزرگ ژاپن رای مثبت داد.
نویسنده: سارا زینالزاده
کد خبر: ۷۳۱۳۶
سنگاپور از سرمایه گذاری مشترک خطوط کستیرانی ژاپن حمایت می کندبه گزارش گروه بین الملل مانا، سه خط کشتیرانی K Line، MOL و NYK ژاپن که در سال گذشته از ادغام تجارت کانتینری خود مبنی بر یک سرمایه گذاری مشترک خبر دادند پس از کسب رای مثبت از کمیسیون رقابت سنگاپور خدمات مشترک خود را به طور رسمی و از نخستین روز ماه آوریل سال 2018 میلادی آغاز خواهند کرد. جزئیات سرمایه گذاری مشترک در قراردادی که نخستین روز ماه جولای سال جاری میلادی به امضاء طرفین می رسد، اعلام خواهد شد.
بر اساس این گزارش، ادغام فعالیت تجاری در بخش کانتینریِ سه خط کشتیرانی ژاپن برای سنگاپور بسیار سودمند خواهد بود؛ به گونه ای که ادغام آنها فعالیت شرکت های تابعه در بخش های خدمات لجستیکی، حمل و نقل فله، خودرو و حمل مایعات را به همراه خواهد داشت. فعالیت های دیگر نیز از سوی هر یک از خطوط به طور مستقل و بدون درنظرگرفتن این سرمایه گذاری مشترک انجام خواهد شد.
این گزارش ضمن اشاره به تاثیر سرمایه گذاری مشترکِ سه خط کشتیرانی ژاپن بر زنجیرۀ تامین خدمات جهانی به ویژه مسیرهای تجاری کشورهای آسیا و آسیای شرقی از جمله سنگاپور ادامه داد: به موجب دسترسی کشورهای آسیایی و آسیای شرقی به اروپا و امریکای شمالی، کمیسیون رقابت سنگاپور پس از انجام مشاوره و دریافت بازخورد مثبت از شرکت های حمل کالاهای عمومی و غیره و منفعت آور بودن این سرمایه گذاری مشترک برای مالکان به آن رای مثبت داد.
بر همین اساس، سرمایه گذاری مشترک به بنیان شرکت تازه تاسیسی می انجامد که هفت درصد از تجارت کانتینری در سطح جهان را مدیریت خواهد کرد و ششمین خط بزرگ کانتینری جهان می شود.
شایان ذکر است، صنعت کانتینری در سطح جهان از سال 2008 میلادی تاکنون به موجب بحران مالی با چالش هایی جدی روبه رو شده است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار