۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۸

تحولات جدید در کشتیرانی MOL ژاپن

شرکت کشتیرانی MOL ژاپن از ادغام سه بخش حمل و نقل خودرو، حمل و نقل کالا و اپراتوری بندری در این شرکت خبر داد.
نویسنده: مهری عزیزی
کد خبر: ۷۲۵۷۹
تحولات جدید در کشتیرانی MOL ژاپن
به گزارش گروه بین الملل مانا، تصمیم جدید شرکت MOL ژاپن مبنی بر ادغام سه بخش حمل و نقل خودرو، حمل و نقل کالا و اپراتوری بندری در این شرکت از ابتدای آوریل سال 2017 اجرایی خواهد شد.
بر اساس این گزارش، این شرکت چندی پیش دست به ادغام بخش حمل و نقل فله و انرژی زد و بخش جدیدی دراین شرکت با فعالیت در بخش مسافربری و حمل و نقل کالای داخلی در ژاپن را تشکیل داد. 
مقامات شرکت MOL ژاپن هدف از این تغییرات را افزایش انسجام و یکپارچگی بیشتر این شرکت در ارائه خدمات بر اساس نیاز مشتریان اعلام کرد. 
پیش از این تغییرات، بخش کانتینری قسمت مجزایی محسوب می شد و دو بخش حمل فله و خودرو تحت عنوان حمل فله فعالیت می کرد. 
بخش سوخت رسانی در این شرکت نیز تحت قسمت انرژی به ادامه فعالیت می پردازد. شایان ذکر است این بخش از شرکت MOL علاوه بر تامین سوخت  و ملزومات کشتی های این شرکت نظیر روغن های  صنعتی، وظیفه تامین دیگر سوخت ها نظیر LNG  را بر عهده خواهد داشت.
لازم به ذکر است، شرکت MOL ژاپن اقدام به امضای تفاهم نامه همکاری مبنی بر اشتراک گذاری کانتینربرهای خود با دو شرکت کشتیرانی NYK  و K Line  کرد.
این شرکت همچنین پروژه LNG YAMAL از بخش فراساحل را به زیرمجموعه بخش حمل و نقل گاز انتقال داد و دلیل آن را تمرکز بیشتر بخش فراساحل بر روی فعالیت های مربوط به خود و ارتقاء تجارت در این زمینه اعلام کرد.
شایان ذکر است، شرکت MOL ژاپن از افزایش 43 درصدی سود این شرکت در 9 ماهه پایانی سال 2016 و رقم 167.7 میلیون دلار خبر داد که دلیل آن را سود حاصل از فروش سهام برخی شرکت های تابعه آن عنوان کرد.
برچسب ها: MOL
ارسال نظرات
آخرین اخبار