روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵

بازار LNG سنگاپور رشد خواهد کرد

پیش بینی می شود، در فواصل سال های 2016-2025 بازار گاز مایع طبیعی LNG سنگاپور، شاهد رشد 10.39 درصدی باشد.
نویسنده: فاطمه مونسان
کد خبر: ۷۲۱۳۷
بازار LNG سنگاپور رشد خواهد کردبه گزارش گروه بین الملل مانا، به دنبال اعمال فشار از سوی دولت سنگاپور نسبت به اتخاذ منابع انرژی پاک، افزودن ظرفیت گاز مایع طبیعی LNG و هم چنین تاکید بر ضرورت حضور کشور مذکور به عنوان هاب تجاری منطقه، پیش بینی می شود، در فواصل سال های 2016-2025 بازار گاز مایع طبیعی LNG سنگاپور رشد 10.39 درصدی را تجربه کند.
مرکز تحقیقی TechSci در گزارشی اعلام کرد: افزایش تقاضا از بخش تولید انرژی، قیمت های مطلوب LNG و اقدامات دولت برای تعیین سنگاپور به عنوان هاب LNG در منطقه، از جمله عواملی هستند که چشم انداز روشنی را برای بازار LNG این کشور، رقم می زنند.
Karan Chechi، مدیر تحقیقی مرکز تحقیقی TechSci در این باره گفت: به دلیل قرار گرفتن در موقعیت جغرافیایی استراتژیک، دولت سنگاپور در نظر دارد کشور خود را به عنوان هاب تجاری LNG در مسیر اقیانوسیه-آسیا تبدیل کند، به طوری که سنگاپور قادر به تامین کشورهای عمده متقاضی LNG مانند چین، هند و تایلند باشد.
لازم به ذکر است: در سال گذشته، شرکت Pavilion Gas Pte سنگاپور قراردای را با BP شرکت نفت و گاز برتانیا به امضا رساند که به موجب آن شرکت بریتانیایی از سال 2019، به مدت 20 سال و در هر سال 0.4 میلیون تن LNG سنگاپور را تامین خواهد کرد، اقدامی که افزایش ذخیره LNG این کشور آسیایی را به همراه خواهد داشت.
برچسب ها: سنگاپور LNG رشد بازار
ارسال نظرات
آخرین اخبار