۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۱

فرانسه و چین تفاهم نامه استراتزیک بندری امضا می کنند

شرکت حمل و نقل بندری کاسکو و هلدینگ ترمینال های CMA فرانسه تفاهم نامۀ تقویت همکاری استراتژیک در حوزۀ عملیات بندری و سرمایه گذاری را امضا کردند.
نویسنده: سارا زینالزاده
کد خبر: ۷۱۹۱۸
فرانسه و چین تفاهم نامه استراتزیک بندری امضا می کنندبه گزارش گروه بین الملل مانا و به موجب تفاهم نامۀ امضا شده بین شرکت حمل و نقل بندری کاسکو و ترمینال های CMA ، طرفین همکاری خود در بنادر را در سطح جهانی ارتقا می دهند و اولویت با بنادری است که به شناورهای شرکت های کشتیرانی عضو ائتلاف اقیانوسیه- کشتیرانی CMA CGM فرانسه و خطوط حمل و نقل کاسکو- امکان پهلوگیری بدهند.
بر اساس این گزارش، دو طرف توافق کردند که حمایت های کافی مبنی بر ارتقا تجارت و خدماتی که در بنادر و پیش از قرارداد از سوی هر یک سرمایه گذاری شده است ادامه یابد.
کشتیرانی CMA CGM فرانسه بر همین اساس و در بیانیه ای گفت: همکاری بین شرکت حمل و نقل بندری کاسکو با هلدینگ ترمینال های CMA فرانسه از زمان شکل گیری ائتلاف اقیانوسیه بیش از پیش پررنگ تر شده است.
کشتیرانی فرانسه در پایان این گزارش افزود: دو طرف برای ایجاد فرصت های بیشتر و با هدف سرمایه گذاری و انجام عملیات در بنادر جهانی در تلاش هستند.
شایان ذکر است شرکت حمل و نقل بندری کاسکو، اپراتور ترمینالی و بندریِ شرکت کشتیرانی کاسکو است و ترمینال های CMA یکی از شرکت های تابعۀ بندری کشتیرانی CMA CGM فرانسه است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار