۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲
Drewry پیش بینی کرد:

نرخ کرایه حمل کانتینری در سال 2017 افزایش خواهد یافت

موسسه تحقیقی Drewry پیش بینی کرد: در سال جاری میلادی، قراردادهای مربوط به نرخ کرایه حمل کانتینری افزایش 20 تا 40 درصدی را نسبت به سال 2016، تجربه خواهند کرد.
نویسنده: فاطمه مونسان
کد خبر: ۷۱۸۶۴
نرخ کرایه حمل کانتینری در سال 2017 افزایش خواهد یافت به گزارش گروه بین الملل مانا، بر اساس پیش بینی موسسه تحقیقی Drewry، در سال جاری میلادی، قراردادهای مربوط به نرخ کرایه حمل کانتینری در اکثر مسیرهای تجاری کانتینری اقیانوسی، شاهد رشد 20 تا 40 درصدی نسبت به سال 2016، خواهند بود، اما از سویی دیگر، این هشدار به خطوط کشتیرانی داده می شود تا پس از سال جدیدی چینی و فرونشستن قیمت، اقدام به امضای قراردادها کنند. 
Simon Heaney ، مدیر موسسه تحقیقی Drewry، با اشاره به اینکه این بدان معنی نیست که مذاکرات صورت نگیرد، بلکه بستن قراردادها به دلیل کاهش قیمت باید به بعد از آغاز سال جدید موکول شود، گفت: خطوط کشتیرانی قراردادهای سالانه جدید مسیر اروپای شمالی-آسیا را نیز به تاخیر خواهند انداخت.
یکی دیگر از مقامات Drewry در این باره گفت: تجارت جهانی در سال جاری میلادی با رشد 2.1 درصد درصدی همراه خواهد بود که در مقایسه با 1.3 درصدی سالهای 2015 و 2016، حکایت از کمی بهبود شرایط بازار دارد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار