۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵
فردا برگزار می شود؛

نخستین همایش بین‌المللی فرصت های سرمایه گذاری سواحل مکران

نخستین همایش بین‌المللی معرفی فرصت های سرمایه گذاری و توسعه پایدار در سواحل مکران، ۴ و ۵ بهمن ماه جاری در منطقه آزاد چابهار برگزار می‌شود.
نویسنده: نرگس احسان دار
کد خبر: ۷۱۷۶۹
نخستین همایش بین‌المللی فرصت های سرمایه گذاری سواحل مکران
به گزارش مانا رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری- صنعتی چابهاربا اشاره به برگزاری نخستین همایش بین‌المللی معرفی فرصت های سرمایه گذاری و توسعه پایدار در سواحل مکران گفت: در این همایش پنل های ویژه و مجزایی برای شرکت کنندگان در نظر گرفته شده که مدیریت پنل ها برعهده مدیران ارشد وزارتخانه ها و سازمان هاى سیاستگذارى و اجرایى کشور است.
عبدالرحیم کردی افزود: در این همایش امکان برقرارى ارتباط و دریافت اطلاعات جزئى براى سرمایه گذاران و علاقه مندان وجود دارد تا علاوه بر تبیین سیاست ها، فرصت هاى سرمایه گذارى از سوی صاحبان پروژه، معرفى و زمینه براى همکاری در توسعه سواحل مکران فراهم شود.
وی اظهار داشت: علاوه بر پنل ها، نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری و پروژه های در حال اجرا در کنار همایش برپا است که فرصت مناسبى برای شرکت هاى خارجى علاقه مند به سرمایه گذاری در سواحل مکران برای آشنایی با ظرفیت های منطقه و کشور است.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری- صنعتی چابهار تصریح کرد : به منظور برگزارى ملاقات هاى تجارى در نمایشگاه و جهت ایجاد هماهنگى هاى لازم شرکت کنندگان مى توانند به مدیریت اجرایى همایش مراجعه کنند.
شایان ذکر است نخستین همایش بین‌المللی معرفی فرصت های سرمایه گذاری و توسعه پایدار در سواحل مکران با محورهای زیرساخت های مالی و اقتصادی، نفت و گاز، حمل و نقل بنادر و شهرسازی، صنایع و معادن، پتروشیمی، نیرو (آب و برق) گردشگری، اکوتوریسم و منطقه آزاد چابهار از سوی دبیرخانه ستاد توسعه سواحل مکران و مشارکت دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد کشور، وزارت خانه ها و سازمان های عضو ستاد، سازمان منطقه آزاد چابهار و با حضور ٢٣ کشور و سرمایه گذاران داخلی و خارجی در ۴ و ۵ بهمن ماه جاری در محل تالار همایش های بین المللی منطقه آزاد چابهار برگزار می‌شود.
  این همایش همراه با سخنرانی یکی از مقامات عالی کشور آغاز و در ادامه، سفرای کشورهای مختلف، سرمایه گذاران داخلی و خارجی در پنل های تخصصی شرکت و با سیاست هاى کلان جمهورى اسلامى ایران براى سرمایه گذارى و تامین خارجى آشنا می شوند ، همچنین  پرسش و دغدغه هاى آنها از سوی کارشناسان مرتبط با حوزه های مختلف پاسخ داده خواهد شد.
 
برچسب ها: سواحل مکران
ارسال نظرات
آخرین اخبار