۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰

یاردهای تعمیر آلمان ائتلاف تشکیل می دهند

یاردهای تعمیر کشتی سازی های آلمان از نخستین روز ماه فوریه سال 2017 میلادی ائتلافی جدیدی با حمایت گروه حوض خشک این کشور تشکیل خواهند داد.
نویسنده: سارا زینالزاده
کد خبر: ۷۱۵۵۰
یاردهای تعمیر آلمان ائتلاف تشکیل می دهندبه گزارش گروه بین الملل مانا، گروه حوض خشک آلمان (GDD)، یاردهای تعمیر BREDO و Mutzelfeldwerft از نخستین روز ماه فوریه سال جدید میلادی ائتلافی با مدیریت گروه GDD وBREDO تشکیل می دهند.
بر اساس این گزارش، تا موعد مقرر این  سه یارد با نام های خود و به طور مستقل فعالیت می کنند و تجارت خود را در بازار  ادامه می دهند و در تاریخ مذکور با یکدیگر ائتلافی به مدیریت گروه GDD و BREDO تشکیل می دهند.
این گزارش ادامه داد: هدف از تشکیل این ائتلاف هماهنگی فعالیت های تجاری در برنامه های مربوط به تعمیر شناورهاست. مشتریان هر سه شرکت از انعطاف بالا و ظرفیت بیشتر نیز بهره مند خواهند داشت. ائتلاف یاردهای تعمیر در کشور آلمان عنصری مهم به حساب می آید چرا که می تواند تعمیرات را با قیمت سابق اما خدمات بیشتر در اختیار مشتریان قرار دهد.
مهمترین استراتژی تشکیل این ائتلاف فراهم آوردن فضای کافی برای یاردهای تعمیر است. بر همین اساس، BREDO در بیانیه ای اعلام کرد: در گذشته به موجب تکمیل ظرفیت حوضچه های تعمیراتی، یاردها ناچار به رد تقاضا بودند. اما اکنون قادر به ارائۀ ظرفیت بیشتر و انعکاس مستقیم بارگیری ها در منطقه هستند. هماهنگیِ این پروسه امکان پاسخ به تقاضای مشتریان با قیمت مناسب را به همراه دارد.
شایان ذکر است، گروه GDD، BREDO و Mutzelfeldtwerft هر کدام به ترتیب پنج، چهار و یک یارد تعمیر را مدیریت می کنند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار