۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۹

کارگاه عملی کنوانسیون کار دریایی در بندر بوشهر برگزار شد

مدیر آموزش و تحقیقات مؤسسه رده بندی آسیا گفت: اولین سمینار یک روزه آشنایی با کنوانسیون کار دریایی برگزارشد.
نویسنده: سپیده یوسفی
کد خبر: ۷۱۴۷۳
کارگاه عملی کنوانسیون کار دریایی در بندر بوشهر برگزار شدمهندس محمد رضازادگان درگفتگو با خبرنگار مانا گفت: برطبق برنامه ریزی انجام شده واحد آموزش و تحقیقات مؤسسه رده بندی آسیا اقدام برگزاری اولین سمینار یک روزه آشنایی با کنوانسیون کار دریایی با حضور مدرس رسمی سازمان جهانی کار کرد.
وی افزود: سمینارهای فراگیر آموزش MLC 2006 با همکاری اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهراز سوی موسسه رده‌ بندی آسیا و اتحادیه مالکان کشتی ایران با هدف ارتقاء سطح آگاهی مالکین شناورها، شرکتهای راهبری و ... در سالن آموزش اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر برگزار شد.
مدیرآموزش و تحقیقات مؤسسه رده بندی آسیا با اشاره به اهداف واحد آموزش و تحقیقات مؤسسه رده بندی آسیا در برگزاری دوره های آموزشی خاطر نشان کرد: براساس اهداف تعیین شده، برگزار کنندگان مصمم به تداوم برگزاری منظم این سمینارها به منظور کنترل و کاهش نگرانی از عدم انطباق های جاری و وضعیت پیاده سازی این کنوانسیون مهم در کشور هستند. براین اساس از تمامی درست اندرکاران و گروه‌های موثر برای همکاری و نقش آفرینی بیشتر دعوت بعمل آمده تا ضمن ارائه پیشنهادات و انجام اقدامات همسو، شرایط مناسب‌تری برای توسعه این برنامه آموزشی و بهره‌مندی افراد و مجموعه‌های ذی‌نفع فراهم آید.
شایان ذکر است با توجه به اینکه دومین سمینارهای آموزش فراگیر MLC 2006 بزودی در بندرعباس برگزار خواهد شد، از حضور علاقمندان بصورت رایگان و با معرفی قبلی از سوی شرکت ها استقبال می شود.
برچسب ها: موسسه رده بندی
ارسال نظرات
آخرین اخبار