۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۵

ترانزیت نئوپاناماکس ها در پاناما به 500 فروند رسید

پس از گذشت شش ماه از گشایش کانال توسعه یافتۀ پاناما و آغاز عملیات آن، ترانزیت 500 فروند شناور نئوپاناماکس در این مسیر ثبت شد.
نویسنده: سارا زینالزاده
کد خبر: ۷۰۹۵۳
ترانزیت نئوپاناماکس ها در پاناما به 500 فروند رسیدبه گزارش گروه بین الملل مانا، شناور کانتینری متعلق به کشتیرانی یانگ مینگ تایوان موسوم به Yang Ming Unity با ظرفیت هشت هزار و 200 TEU، طول 335.7 و عرض 42.8 متر که در سال 2006 ساخته شده است رکورد شناورهای ترانزیتی از کانال پاناما را شکست و تعداد ترانزیت نئوپاناماکس ها را به 500 فروند رساند.
بر اساس این گزارش و به نقل از مقامات کانال پاناما، از زمان گشایش کانال توسعه یافتۀ پاناما در مجموع ترانزیت 610 فروند شناور ثبت شده است که از این میان 500 فروند شناورهای نئوپاناماکس هستند.
این گزارش در ادامه ضمن اشاره به تردد شناور Yang Ming Unity افزود: ترانزیت این شناور زمانی که وارد آبراه های Atlantic Agua Clara شد مشکلاتی را به همراه داشت؛ چرا که ناچاراً و به منظور جلوگیری از هرگونه تداخلی در عملیات آبراه و اجازه عبور شناور دیگر برای مدتی متوقف شد.
گفتنی است در سیستم الکترونیکی دریانوردی که کاپیتان برای هدایت شناور استفاده می کند مشکلی به وجود آمده است که تا رفع آن، شناور Yang Ming Unity در آبراه خواهد ماند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار