روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰

امضای تفاهم نامه بین اتحادیۀ IRPT و کانال پاناما

اتحادیۀ IRPT با مقامات کانال پاناما تفاهم نامه ای امضا کرد که به موجب آن خدمات حمل و نقل و اهمیت آن از طریق دریا در صنعت کشتیرانی مورد توجه قرار می گیرد.
نویسنده: سارا زینالزاده
کد خبر: ۷۰۸۸۶
امضای تفاهم نامه بین اتحادیۀ IRPT و کانال پاناما به گزارش گروه بین الملل مانا، اتحادیۀ موسوم به IRPT که ارتباط مسیرهای دریایی را از طریق رودخانه ها، بنادر و ترمینال ها برقرار می کند برای نخستین بار در تاریخ خود توانست تفاهم نامه ای با کانال پاناما به امضا رساند.
بر اساس این گزارش، IRPT تجارت داخلی و خارجی را با استفاده از مسیرهای تجاری بین المللی مانند کانال پاناما ارتقا می دهد. بنادر داخلی آمریکا منابع بزرگ واردات و صادرات برای اقتصاد به شمار می آیند و به عنوان بنادر فیدری اتصال بین بنادر ساحلی را فراهم می آورند.
این گزارش ادامه داد: تفاهم نامۀ امضا شده بین IRPT و کانال پاناما امکان همکاری های مشترک از جمله ایجاد تجارت جدید حمل و نقل و ایجاد پایگاه های اطلاعاتی با هدف پیش بینیِ رشد تجارت آینده را دربرمی گیرد.
بر همین اساس، حمل و نقل داخلی از/به آمریکا رشد خواهد کرد و اهمیت کانال توسعه یافتۀ پاناما بیش از پیش بر فعالان حوزۀ حمل و نقل روشن می شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار