۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹
خط کشتیرانی کره:

دو خط کانتینری در اقیانوس آرام راه اندازی می شود

آلفالاینر از راه اندازی دو خط کانتینری از سوی خط کشتیرانی کره در ماه آوریل سال 2017 میلادی در مسیر اقیانوس آرام و فراسوی آن خبر داد.
نویسنده: سارا زینالزاده
کد خبر: ۷۰۸۷۳
دو خط کانتینری در اقیانوس آرام راه اندازی می شودبه گزارش گروه بین الملل مانابه نقل از آلفالاینر، پس از اینکه خط کشتیرانی کره توانست برندۀ مزایدۀ خرید دارایی های شرکت کشتیرانی ورشکستۀ هانجین در مسیر آسیا-آمریکا به ارزش 31 میلیون و 400 هزار دلار شود تصمیم به ارائۀ خدمات کانتینری در اقیانوس آرام و فراسوی آن گرفت.
بر اساس این گزارش، دو خط کانتینری راه ارتباطیِ چین و بنادر کره را با کرانۀ غربی آمریکا فراهم می آورند.
این گزارش در ادامه ضمن اشاره به چرخش بندری خطوط کانتینری افزود: در حلقۀ اول، پنج فروند شناور به ظرفیت تقریبیِ چهار هزار و 200 TEU در بنادر نینگبو، شانگهای، لانگ بیچ، Busan، Kwangyang و نینگبو لنگر می اندازند. دومین خط کانتینری نیز با دارا بودن شش فروند شناور کانتینری به ظرفیت تقریبیِ شش هزار و 500 TEU به بنادر Xiamen، Shekou، Yantian، Busan، لانگ بیچ، Busan و Xiamen خدمات ارائه می دهند.
آلفالاینر در پایان گزارشِ هفتگی خود نوشت: علاوه بر ایجاد زنجیره ها در اقیانوس آرام و فراسوی آن، خط کشتیرانی کره تصمیم دارد با هدف اتصال کره به هند غربی و بازارهای آسیای جنوب شرقی سال آینده چندین خط در آسیا راه اندازی کند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار