۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۶

چهار فروند شناور کانتینری هانجین در کره فروخته شد

چهار فروند شناور کانتینری متعلق به کشتیرانی هانجین کرۀ جنوبی هر یک به ظرفیت چهار هزار و 275 TEU به شرکت حمل و نقل دریایی کره موسوم به KMTC به ارزش 22 میلیون و چهارصد هزار دلار فروخته شد.
نویسنده: سارا زینالزاده
کد خبر: ۷۰۷۶۹
چهار فروند شناور کانتینری هانجین در کره فروخته شدبه گزارش گروه بین الملل مانا، چهار فروند شناور کانتینریِ پاناماکس موسوم به Hanjin Durban، Hanjin Norfolk، Hanjin Piraeus، Hanjin Rio de Janeiro که در سال 2008 میلادی ساخته شده بود از طریق مزایدۀ بانکی به یک شرکت حمل و نقل کره ای فروخته شد.
بر اساس این گزارش، طول و عرض چهار شناور مذکور به ترتیب 260 و 32 متر است که از سوی کشتی سازی صنایع سنگین سامسونگ و هر یک به ارزش پنج میلیون و 600 هزار دلار ساخته شده است.
این گزارش در ادامه و ضمن اشاره به آمار منتشر شده در پایگاه اطلاع رسانیِ Vesselsvalue افزود: ارزش بازار هر یک از شناورهای کانتینری به پنج میلیون و 300 هزار دلار می رسد.
گفتنی است، چهار شناور کانتینریِ پاناماکس به دنبال فروش سه شناور کانتینری به ظرفیت 13 هزار TEU در یک مزایده به بندر روتردام و به ارزش 392 میلیون دلار فروخته شد.
لازم به ذکر است، یک فروند شناور کانتینری هانجین موسوم به Hanjin Gold قرار است از سوی روتردام و در ماه ژانویۀ سال 2017 میلادی برای فروش به مزایده گذاشته شود.
برچسب ها: هانجین
ارسال نظرات
آخرین اخبار