۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۹

2 کشتیرانی تایوان ادغام می شوند

در راستای اجرای بخشی از اقدامات اصلاحی جهت بهبود وضعیت نامطلوب بخش دریایی، وزیر حمل و نقل و ارتباطات تایوان خبر از احتمال ادغام کشتیرانی Yang Ming با شرکت کشتیرانی ( TIPC) کشورش داد.
نویسنده: فاطمه مونسان
کد خبر: ۷۰۷۱۱
2 کشتیرانی تایوان ادغام می شوندبه گزارش گروه بین الملل مانا، وزیرحمل و نقل و ارتباطات تایوان با اعلام خبراحتمال ادغام کشتیرانی Yang Ming با شرکت کشتیرانی ( TIPC) کشورش، گفت: اقداماتی با هدف نجات  کشتیرانی مقروض Yang Ming که 33 درصد تحت مالکیت دولتی قرار دارد و ضرر مالی 408 میلیون دلاری را در سه ماه سوم سال جاری میلادی تجربه کرد، آغازشده است.
این گزارش ادامه داد: شرکت کشتیرانی  TIPC در سال 2012 و با هدف تسلط برعملیات بندری و مدیریت عملکرد بنادر Kaohsiung ،Keelung، Taichung و Hualien تایوان، تأسیس شد.
قانون گذارحزب پیشرفته دموکرات با اشاره به ادغام کشتیرانی های Yang Ming و TIPC تایوان خاطرنشان ساخت: ادغام شرکت کشتیرانی Yang Ming که تحت مالکیت نسبی دولتی قراردارد با شرکت کشتیرانی  Evergreen که تحت مالکیت خصوصی است، کار دشواری خواهد بود.
Chen درادامه افزود: Yang Ming ازسال 2009 تاکنون در وضعیت قرمز قراردارد و وزارتخانه باید اشخاصی را که در پست های مدیریت این کشتیرانی با اتخاذ تصمیمات نادرست چنین شرایط مالی را برای این کشتیرانی رقم زدند، مسئول و پاسخگو بداند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار