روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۴

ناوگان نظامی آمریکا توسعه می یابد

ارتش آمریکا به دنبال تحقق بخشی به وعده های انتخاباتی رئیس جمهوری این کشور مبنی بر توسعۀ ناوگان نظامی آمادۀ تولید و ساخت شناورهای جدید است.
نویسنده: سارا زینالزاده
کد خبر: ۷۰۶۷۳
ناوگان نظامی آمریکا توسعه می یابدبه گزارش گروه بین الملل مانا و به نقل از رویترز، یکی از مقامات رسمی ناوگان نظامی آمریکا گفت: به دنبال انتخاب دونالد ترامپ به عنوان رئیس جهمور آمریکا، ارتقاء ناوگان نظامیِ این کشور با تخصیص بودجۀ مالیِ مناسب امری قابل دسترس است به گونه ای که تعداد شناورهای ناوگان از 308 فروندِ موجود به 350 فروند می رسد.
وی افزود: این امر پایه ای صنعتی دارد و تنها مشکل آن کمبود نیروهای تعلیم دیده برای ساخت شناورهای جدید است.
بر همین اساس، مدیر اجرایی بزرگ ترین کشتی ساز نظامی آمریکا در مصاحبه ای جدا گفت: اگر یاردهای ما ظرفیت کافی را نداشته باشد با پرداخت به موقع هزینۀ ساخت شناورها، ظرفیت آن را تأمین خواهیم کرد.
دونالد ترامپ در کمپین انتخاباتی خود در خصوص توسعۀ ناوگان نظامی این کشور و رساندن شناورها به 350 فروند اظهاراتی قوی داشت ولی در همان زمان قانون گذاران هشداری جدی به وی دادند که چنین تصمیمی نیازمند افزایش قابل توجه کارمندان، نیروهای تعلیم دیده و زیرساخت های لازم و ضروری است.
این گزارش ادامه داد: مدیریت صحیح باید افزایش موارد مذکور را با ارائۀ بستۀ تکمیلی برای سال مالی 2017 میلادی که در 30 سپتامبر به پایان می رسد، پیش ببرد.
لازم به ذکر است، بستۀ تکمیلی شامل مهمات، ناوهای جنگی و دیگر تجهیزاتی است که در کوتاه ترین زمان ممکن باید تهیه شوند و پس از آن زیردریایی، ناوشکن و شناورهای دوزیست به آن افزوده شوند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار