۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹
از سوی موسسه آموزشی کشتیرانی:

سمینار تخصصی موتورهای دریایی برگزار شد

سمینار تخصصی موتورهای دریایی MAN B&W با حضور متخصصان و اساتید شرکت دانمارکی در محل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
نویسنده: سپیده یوسفی
کد خبر: ۷۰۴۰۸
سمینار تخصصی موتورهای دریایی برگزار شد
به گزارش خبرنگار مانا سمینار تخصصی موتورهای دریایی MAN B&W با حضور متخصصان و اساتید این شرکت دانمارکی  و با اشاره به جدید ترین موتورهای دریایی در سالن همایش کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
بنابراین گزارش در این سمینار؛ پیشرفت های انجام شده در تکنولوژی ساخت موتورهای دریایی مورد بررسی قرار گرفت و همچنین موضوع  میزان کاهش آلاینده های تولید شده از سوی انواع موتورهای دیزل، مطابق قوانین زیست محیطی مطرح شد.
در پایان اساتید شرکت MAN B&W به سوالات تخصصی شرکت کنندگان پاسخ دادند.
شایان ذکر است موسسه آموزشی کشتیرانی تا پایان سال جاری اقدامات لازم را برای برگزاری سمینارهای تخصصی با حضور اساتید برجسته شرکت های بین المللی انجام داده است وبدین منظور برای تعامل شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با سایر شرکت های داخلی و به منظور افزایش سطح علمی نیروهای متخصص در کشور، از متخصصان سایر شرکت ها برای حضور در سمینارها ، دعوت بعمل خواهد آورد.
ارسال نظرات

نظرات کاربران

ساریخانی Iran, Islamic Republic of ۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۵
0
0
سلام ببخشید چطور میشه تو همچین سمینارایی شرکت کرد
محمود رضا حق دوستی Iran, Islamic Republic of ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰
0
0
با سلام
متقاضیان شرکت در سمینارهای تخصصی می توانند با شماره تلفن 22987103 دفتر مدیر عامل موسسه آموزشی کشتیرانی تماس و جهت شرکت در سمینارها اعلام تمایل نمایند متعاقبا در سمینارهای آتی از متقاضیان دعوت بعمل خواهد آمد.
حق دوستی موسسه آموزشی کشتیرانی ج.ا.ا
آخرین اخبار