۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۷

زیان خالص در کشتیرانی یانگ مینگ تایوان

کشتیرانی یانگ مینگ تایوان به دنبال ادامۀ رکود در حمل و نقل کانتینری شاهد زیان خالص چهار میلیارد و 600 میلیون دلاری تایوان در سه ماه سوم سال جاری میلادی بود.
نویسنده: سارا زینالزاده
کد خبر: ۷۰۱۷۲
زیان خالص در کشتیرانی یانگ مینگ تایوانبه گزارش گروه بین الملل مانا، زیان خالص کشتیرانی یانگ مینگ تایوان در سه ماهۀ سوم سال جاری میلادی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از رقم چهار میلیارد و 200 میلیون دلار تایوان فاصله گرفت و به چهار میلیارد و 600 میلیون دلار رسید.
بر اساس این گزارش، درآمد مجموع در سه ماه سوم سال 2016 میلادی برای شرکت یانگ مینگ 29 میلیارد دلار تایوان ثبت شد که این رقم در مدت مشابه سال 2015 میلادی به 32 میلیارد دلار رسید. از سویی دیگر، مخارج عملیاتی در مجموع و در سه ماه سوم سال 2016 میلادی به یک میلیارد و 450 هزار دلار رسید که سال گذشته این رقم یک میلیارد و 44 هزار دلار ثبت شد.
این گزارش در ادامه افزود: هیئت مدیره شرکت مذکور در تلاش برای ایجاد یک طرح بازسازی است تا تعدیلی در خصوص این زیان سنگین ایجاد کند و سرمایه را از طریق سهام خصوصی به ارزش یک میلیارد دلار افزایش دهد. همچنین، این شرکت تصمیم دارد با استفاده از سرمایۀ جدید خطرات مالی و عملیاتی را به حداقل برساند.
این گزارش ضمن اشاره به بحبوحۀ رکود صنعت حمل و نقل کانتینری افرود: یانگ مینگ تصمیم دارد در سال 2017 میلادی با هدف کمک به خط حمل و نقل در توسعۀ قیمت ها و پوشش خدمات بیشتر و کاهش هزینه های عملیاتی به عضویت یکی از ائتلاف های موجود درآید.
بر همین اساس و از ماه آگوست سال جاری میلادی، یانگ مینگ اقداماتی مبنی بر توسعۀ مسیرهای تجاری جدید انجام داده و در جهت بهبود فضا و ترمینال های خود گام هایی مثبت برداشته است.
گفتنی است حقوق رئیس، مدیر عامل و معاون وی در این خط کشتیرانی بعنوان بخشی از اقدامات مربوط به کنترل قیمت 50 درصد کاهش یافت و مقامات بالاتر نیز شاهد 30 درصد کسور در میزان حقوق دریافتی خود بودند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار