روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸

۱۴۹شناور متخلف در سواحل مازندران توقیف شدند

​فرمانده دریابانی مازندران گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۴۹ فروند شناور متخلف در سواحل غرب این استان توقیف شدند.
نویسنده: لیلا بیرانوند
کد خبر: ۷۰۱۵۰
۱۴۹شناور متخلف در سواحل مازندران توقیف شدند
به گزارش مانا هوشنگ حسینی با اعلام این خبر افزود: تلاش های بی وقفه و شبانه روزی واحدهای عملیاتی تحت امر پایگاه دریابانی نوشهر از ابتدای امسال در راستای مبارزه با هرگونه تخلف، قانون شکنی و ناامنی، سبب توقیف 149 فروند شناور متخلف شده است.
وی ادامه داد: توقیف این 149 فروند شناور متخلف توسط گشت های مستمر ناوگروه شماره یک و دو پایگاه دریابانی نوشهر و به منظور حفظ و حراست از حریم دریای خزرانجام شده است.
فرمانده دریابانی مازندران گفت: این تعداد شناور متخلف به علت عدم رعایت قوانین دریانوردی، تردد خارج از محدوده تعیین شده، نداشتن مدارک دریانوردی، تردد غیرمجاز و نداشتن تجهیزات دریایی توقیف شدند.
حسینی بیان کرد: از تمامی هموطنان می خواهیم تا دریابانان را برای تثبیت امنیت یاری کرده و نسبت به رعایت قوانین و مقررات دریایی بیش از پیش حساس باشند.
وی با تأکید بر لزوم داشتن مدارک دریانوردی، از صاحبان شناورها خواست تا نسبت به تردد غیرمجاز و داشتن تجهیزات دریایی اقدام کنند.
فرمانده دریابانی مازندران گفت: تمامی شناورهای توقیفی بلافاصله پس از توقیف برای سیر مراحل قانونی به یگان های تابعه دریابانی انتقال داده شدند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار