۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۳
مدیر صدرای منطقه جنوب کشور:

سکوهای فازهای 22 و 24 پارس جنوبی امسال نصب می‌شود

مدیر صدرای منطقه جنوب کشور گفت: از 10 سکوی میدان گازی پارس جنوبی در حال ساخت در صدرای بوشهر دو سکوی 22 و 24 پارس جنوبی تکمیل و امسال در میدان گازی پارس جنوبی نصب می‌شود.
نویسنده: امین رجب زاده
کد خبر: ۶۹۸۶۸
سکوهای فازهای 22 و 24 پارس جنوبی امسال نصب می‌شود
به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، علی زارعی در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان بوشهر از رونق گرفتن صدرای بوشهر خبرداد و اظهار داشت: نیروهای شاغل در صدرای بوشهر امسال از 400 به 2300 نفر افزایش یافته است.
وی با اشاره به ساخت سکوی فازهای پارس جنوبی در صدرای بوشهر افزود: این سکوها که شامل 10 سکوی مختلف است بطور متوسط پیشرفت 60 درصدی  دارند که متخصصان در تلاش هستند برخی از سکوهای امسال تکمیل کنند.
وی با اشاره به ساخت چهار سکوی فاز 13 پارس جنوبی افزود: این  چهارسکو دارای پیشرفت 69 درصدی است که با تامین تجهیزات مورد نیاز در ساخت آت تسریع می‌شود.
مدیر صدرای منطقه جنوب کشور از ساخت سکوهای دو فاز 17 و 18 پارس جنوبی در این مرکز صنعتی خبرداد و خاطرنشان کرد: این دو سکو پیشرفت 40 درصدی دارد و  چهار سکوی فازهای 22 و 24 پارس جنوبی 79 درصد پیشرفت دارد.
زارعی افزود: دو سکوی فاز 22 و 24 پارس جنوبی امسال تکمیل و در میدان گازی پارس جنوبی نصب می‌شود.
وی با اشاره به اینکه تمام حساب‌های پارس جنوبی از مرگز کشور به بوشهر منتقل شده گفت: در چهار ماه گذشته ضمن پرداخت بدهی پیمانکاران حقوق کارکنان صذرا به روز شده است.
زارعی با بیان اینکه شرکت صدرای بوشهر در زمینه فعالیت‌های نفت و گاز عهده‌دار مدیریت و اجرای طرح‌های صنایع مختلف است، افزود: ساخت و نصب سکوهای ثابت دریایی، استخراج و فرآورش نفت و گاز، نصب خطوط لوله و کابل زیردریایی و احداث تاسیسات پتروشیمی از برنامه‌های شرکت صدرای بوشهر است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار