۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳

اپراتور بندری DP World دوباره به بنادر آفریقا می آید

ترمینال اپراتور بندری دی پی ورلد امارات به دنبال توسعۀ اخیر بنادر و زیرساخت های لجستیکی در شبه جزیرۀ «شاخ آفریقا» برای همکاری با بنادر آفریقا اعلام آمادگی کرد.
نویسنده: سارا زینالزاده
کد خبر: ۶۹۳۶۴
اپراتور بندری DP World دوباره به بنادر آفریقا می آیدبه گزارش گروه بین الملل مانا، ترمینال اپراتور بندری دی پی ورلد(DP World) که پیش از این در پیشرفته ترین بندر قارۀ آفریقا موسوم به Doraleh، دو بندر در Algeria، یک بندر در مصر و دیگری در Daker فعالیت خود را آغاز کرده بود؛ از آمادگی دوباره خود برای همکاری گسترده تر در بنادر کشور آفریقا خبر داد.
بر اساس این گزارش، دی پی ورلد در ماه گذشته با بندر Berbera قراردادی به ارزش 450 میلیون دلار امضا کرد که به موجب آن به مدت 30 سال عملیات چندمنظوره در بندر مذکور را مدیریت خواهد کرد. همچنین، قرارداد دیگری بین دی پی ورلد و بندر Rwanda با اعتبار 25 ساله و با هدف ارتقا مرکز لجستیکی صادراتی در پایتخت Kigali به امضا طرفین رسید.
مدیر دی پی ورلد در این گزارش گفت: همکاری سازمان های دولتی و خصوصی برای توسعۀ زیرساخت ها امری ضروری است و رشد اقتصادی و جذب سرمایه گذاری را به همراه دارد. بر همین اساس، آفریقا موظف است برای رشد اقتصادی خود زیرساخت های حمل و نقل را تا 10 درصد افزایش دهد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار