۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۹
استاندار هرمزگان در معارفه فرماندار جدید بندر جاسک مطرح کرد:

تسریع در ایجاد منطقه آزاد جاسک

استاندار هرمزگان گفت: جاسک در آینده نزدیک به قطب بزرگ صنعتی، تجاری، اقتصادی و انرژی در شرق کشور تبدیل می شود.
نویسنده: سید مهدی موسوی
کد خبر: ۶۹۲۷۳
تسریع در ایجاد منطقه آزاد جاسکبه گزارش مانا از هرمزگان، جاسم جادری در آئین تکریم از فرماندار سابق و معارفه فرماندار جدید شهرستان جاسک اظهار کرد: جاسک در آینده نزدیک به قطب بزرگ صنعتی، تجاری، اقتصادی و انرژی در شرق کشور تبدیل می‌شود و امکان تصویب سریع طرح منطقه آزاد تجاری و صنعتی این شهرستان به زودی فراهم خواهد شد.
استاندار هرمزگان افزود: یکی از اتفاقات خوب در این شهرستان در بخش کشاورزی و در پرورش میگو، اختصاص مبلغی بالغ بر یک میلیارد و۵۰۰ میلیون تومان برای برق‌رسانی در مزرعه پرورش میگوی جاسک بوده است.
جادری با بیان اینکه وظیفه همه ما مبارزه با قاچاق کالا و حمایت از تولیدات داخلی است، تصریح کرد: مبارزه با قاچاق از مصوبات نمایندگان مجلس شورای اسلامی است و به یک قانون مهم تبدیل شده اما ورود اقلامی همچون مواد غذایی از طریق گمرک در جاسک، قاچاق محسوب نمی‌شود و باید از این طریق شرایط را برای اشتغال و تجارت مردم فراهم کرد.
وی گفت: فرمانداران باید ذهن و تمرکزشان را بیشتر بر روی مسائل اجرایی و مطالبات مردم قرار دهند و روش و منش آنها باید اعتدال باشد و رویکرد اصلی فرماندار جدید جاسک نیز باید اقتصاد مقاومتی باشد.
در این مراسم از زحمات علی سالاری فرماندار سابق جاسک قدردانی و محمد احمدی به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد.
برچسب ها: استاندار هرمزگان
ارسال نظرات
آخرین اخبار