۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۲
بیانیه کشتیرانی ژاپن:

شایعۀ ورشکستگی خط کشتیرانی ژاپن کذب است

خط کشتیرانی ژاپن موسوم به K Line با انتشار بیانیه ای شایعۀ ورشکستگی این غول کشتیرانی را که به دنبال فروپاشی شرکت کشتیرانی هانجین کرۀ جنوبی رواج یافته بود، رد کرد.
نویسنده: سارا زینالزاده
کد خبر: ۶۹۱۳۵
شایعۀ ورشکستگی خط کشتیرانی ژاپن کذب استبه گزارش گروه بین الملل مانا در بیانیۀ خط کشتیرانی K Line ژاپن به دریافت ایمیل هایی از سوی یک شرکت اپراتوری به نام (NVOCC) اشاره شد. در متن این ایمیل خبر ورشکستگی خط بزرگ کشتیرانی ژاپن به مشتریان آن اعلام شد. این درحالیست که در متن ایمیل به جزئیات مالی خط کشتیرانی ژاپن هیچ اشاره ای نشده بود.
بر اساس این گزارش و پیگیری های K Line مشخص شد NVOCC وابسته به گروه لجستیکی APL است. بدین ترتیب، در بیانیۀ منتشر شده از سوی K Line و طی دیداری که این خط کشتیرانی با گروه لجستیکی APL داشت؛ اعتراض خود را مطرح کرد و این اطمینان را به مشتریان خود داد که انتشار چنین خبری کذب محض است.
این گزارش ادامه داد: ضرر خالص این خط کشتیرانی در سه ماه نخست سال مالی 2016 میلادی 26 میلیارد و 800 میلیون یوان ثبت شد. پیش بینی K Line از ضرر خود تا پایان ماه مارس سال 2017 میلادی به رقم 45 میلیارد و 500 میلیون یوان می رسد.
این گزارش ضمن اشاره به وضعیت مالی مناسب خط کشتیرانی K Line افزود: سپرده مالی و نقدینگی این شرکت به رقم 214 میلیارد و 300 میلیون یوان می رسد و نسبت نقدینگی آن تا پایان ماه ژوئن سال جاری میلادی 29.1 درصد ثبت شده است.
خط کشتیرانی ژاپن در پایان بیانیۀ خود گفت: خدمات خود را با کیفیت عالی و تضمینی به مشتریان ارائه خواهیم داد و از آنان می خواهیم تا روابط خود را با ما حفظ کنند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار