روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵

توقیف و سرگردانی شناورهای هانجین در لنگرگاه های جهان

یک فروند شناور کانتینری با پرچم آلمان و ظرفیت پنج هزار و 618 TEU متعلق به کشتیرانی هانجین کرۀ جنوبی در کرانۀ ونکوور کانادا درحالی توقیف شد که هفت فروند شناور دیگر در کشورهای مختلف برای ادامۀ فعالیت خود لنگر انداخته اند.
نویسنده: سارا زینالزاده
کد خبر: ۶۸۷۹۸
توقیف و سرگردانی شناورهای هانجین در لنگرگاه های جهانبه گزارش گروه بین الملل مانا و به نقل از لویدزلیست، پس از توقیف یک فروند شناور کانتینری موسوم به Hanjin Vienna که به ترمینال GCT در ونکوور کانادا مراجعه کرده بود؛ تکلیف هفت فروند شناور متعلق به شرکت کشتیرانی هانجین کرۀ جنوبی با مدیریت Reederi NSB در لنگرگاه ها هنوز مشخص نیست و تا صدور دستور نهایی برای اقدامات بعدی باید منتظر ماند.
بر اساس این گزارش، شناور توقیف شده در نخستین روز ماه سپتامبر سال جاری میلادی به ترمینال GCT مراجعه کرد اما این ترمینال به موجب هراس از عدم پرداخت هزینه ها از سوی هانجین اجرای عملیات را به تعویق انداخت.
این گزارش در ادامه به هفت شناور متوقف شده در لنگرگاه ها اشاره کرد و افزود: هفت شناور متعلق به کشتیرانی هانجین و با مدیریت فنی Reeder NSB موسوم به Hanjin Baltimore در جنوب شهر پاناما، Hanjin Boston کرانۀ کالیفرنیا، Hanjin Dallas شرق نینگبو، Hanjin Geneva غرب یوکوهاما، Hanjin Miami ساحل شرقی آمریکا، Hanjin Yantian سواحل روسی اقیانوس آرام شمالی لنگر انداخته اند. همچنین، شناور Hanjin Vienna در لیست هفت فروند شناور آمده ولی محل توقف آن ذکر نشده است.
شرکت مدیریت فنی NSB در پایان افزود: بخش دریایی در ارتباط مداوم با شناورهاست، خدمه تحت مراقبت هستند و دستمزد آنها بطور منظم پرداخت می شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار