۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷
وال استریت ژورنال:

14میلیارد دلار کارگوی سرگردان در دریا در پی ورشکستگی هانجین

وال استریت ژورنال در گزارشی نوشت: ورشکستگی کشتیرانی هانجین کره جنوبی 14 میلیارد دلار کارگو را در دریا معطل و سرگردان نگاه داشته است.
نویسنده: فاطمه مونسان
کد خبر: ۶۸۷۸۶
14میلیارد دلار کارگوی سرگردان در دریا در پی ورشکستگی هانجینبه گزارش گروه بین الملل مانا، وال استریت ژورنال در گزارشی با اشاره به 14 میلیارد دلار کارگوی سرگردان در دریا نوشت: فروپاشی یکی از بزرگترین خطوط کشتیرانی دنیا بنادر و خرده فروشان در سراسر دنیا را دچار آشفتگی و سردرگمی ساخته است.
این گزارش ادامه داد:کشتی های کانتینری غول پیکری به گل نشستند و بسیاری از بازرگانان از اینکه آیا کارگوها و کالاهاشان به سلامتی به دست مشتری خواهد رسید یا نه، در نگرانی به سرمی برند.
دغدغه ناتوانی کشتیرانی هانجین در پرداخت دستمزد به کارگرانی که برای عملیات تخلیه کالاها نیازمند هستند نیز شرایط را پیچیده تر ساخته است.
اگرچه کشتیرانی هانجین کره مدیریت فقط 3.2 درصد از ظرفیت کانتینری جهان را برعهده داشت اما آشفتگی ناشی از ورشکستگی این خط کشتیرانی هزینه سنگینی را بر جای گذاشت.
کشتیرانی هانجین کره تا پایان آگوست سال جاری میلادی با بدهکاری 600 میلیارد وون بابت کرایه اجاره شناورهای چارتری و کرایه استفاده از ترمینال مواجه بود.
وال استریت ژورنال ادامه داد: بدهی کشتیرانی هانجین تا پایان سال 2015 میلادی به مرز 5.6 میلیارد وون رسید.   
ارسال نظرات
آخرین اخبار