۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳
همزمان با چهارمین نمایشگاه دریایی ایران انجام می شود:

برگزاری کنفرانس بین المللی فرصت های سرمایه گذاری دریایی

همزمان با چهارمین نمایشگاه بین المللی دریایی جمهوری اسلامی ایران( Iran Sea Expo 2016) ، کنفرانس بین المللی فرصت های سرمایه گذاری دریایی کشور نیز چهارم مهر ماه سال جاری در تهران رگزار می شود.
نویسنده: نرگس احسان دار
کد خبر: ۶۸۱۰۲
برگزاری کنفرانس بین المللی فرصت های سرمایه گذاری دریایی
به گزارش مانا، دبیر اجرایی چهارمین نمایشگاه بین المللی دریایی ایران با اعلام این خبر و با بیان اینکه کنفرانس فرصت های سرمایه گذاری دریایی با حضور هیئت بلند پایه تجاری از کشورهای اروپایی برگزار می شود ، هدف از این کنفرانس را مشارکت بین المللی و جذب سرمایه گذار خارجی با انتقال تکنولوژی و معرفی فرصت های سرمایه گذاری حوزه دریایی کشور به منظور کمک به توسعه اقتصاد پایدار دریایی عنوان کرد.
به گفته غلامرضا رضائیان ، محورهای سرمایه گذاری در کنفرانس بین المللی فرصت های سرمایه گذاری دریایی ایران در حوزه های بنادر، کشتی سازی، حمل و نقل دریایی، فراساحل، گردشگری دریایی و خدمات دریایی و بندری خواهد بود که با همکاری و مشارکت شرکت های بین المللی International Finance و Open Iran انجام می شود.
دبیر اجرایی اکسپو دریایی ایران خاطر نشان کرد : سرمایه گذاران بین المللی با حضور در این نمایشگاه و کنفرانس قادر خواهند بود موقعیت های سود آور بی شماری را برای تاسیس و راه اندازی طرح های حوزه دریایی کشور به دست آورند.
چهارمین نمایشگاه بین المللی دریایی جمهوری اسلامی ایران Iran Sea Expo 2016  سوم تا پنچم مهر ماه سال جاری با حضور صدهای شرکت داخلی و بین المللی در محل مصلای امام خمینی (ره) تهران برپا می شود .
بر اساس این گزارش ، نمایشگاه مذکور مهم ترین رویداد رسمی نمایشگاهی دریایی در ایران است که در تقویم رویدادهای جهانی IAEE نیز ثبت شده است. 
فعالان، دانشجویان وسرمایه گذاران حمل ونقل دریایی جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در نمایشگاه و کنفرانس می توانند به آدرس www.iranseaexpo.com مراجعه کنند .
ارسال نظرات
آخرین اخبار