۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۷
ازسوی منطقه آزاد اروند انجام پذیرفت:

سرمایه گذاری یک هزار میلیارد ریالی در خرمشهر

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد اروند از سرمایه گذاری یک هزار میلیارد ریالی امنطقه آزاد اروند در شهر بندری خرمشهر خبر داد.
نویسنده: فرزانه باغبان
کد خبر: ۶۷۹۱۶
سرمایه گذاری یک هزار میلیارد ریالی در خرمشهر
محمدرضا معتمدی در گفتگو با خبرنگارمانا با اشاره به سرمایه گذاری یک هزار میلیارد ریالی منطقه آزاد اروند در شهر بندری خرمشهر گفت: این اعتبار در بخش های زیربنایی، زیرساختی وعمران شهری خرمشهر هزینه شده است.
وی با بیان اینکه زیرساخت های لازم برای سرمایه گذاری خارجی در خرمشهر فراهم شده است افزود: در این راستا سازمان منطقه آزاد تجاری اروند از هرگونه سرمایه گذاری داخلی و خارجی حمایت قانونی به عمل می آورد.
معاون سرمایه گذاری و اقتصادی منطقه آزاد اروند با اشاره به اینکه استقرار گمرک در خروجی های منطقه آزاد اروند باعث می شود تا ساکنان شهرهای بندری آبادان و خرمشهر از مزیت های این منطقه بهره مند شوند ابراز امیدواری کرد با اتمام عملیات فنس کشی در منطقه آزاد اروند سرمایه گذاری در این دوشهر شتاب گیرد.
معتمدی با اشاره به اینکه شهرهای بندری آبادان و خرمشهر درمحدوده منطقه آزاد اروند واقع شده اند خاطر نشان کرد: با گذشت 11 سال از شکل گیری منطقه آزاد اروند چهره عمومی این دو شهر متحول شده و این دوبندر در مسیر توسعه قرارگرفته اند.
تاکنون بیش از 500 پروزه عمرانی توسط سازمان منطقه آزاد اروند در شهر های آبادان و خرمشهر انجام شده است.
در سفر رییس جمهوری به خوزستان محدوده منطقه آزاد اروند از 17 هزار هکتار به 34 هزار هکتار افزایش یافت.
منطقه آزاد اروند ضمن دسترسی به آبهای بین المللی با کشورهای عراق و کویت ارتباط دریایی دارد .
ارسال نظرات
آخرین اخبار