۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳
رئیس دی پی ورلد خبر داد:

ادامه مسیر با قدرت بیشتر

حجم جابجایی کانتینری ترمینال های دی پی ورلد در شش ماه نخست سال جاری 2.5 درصد افزایش یافت.
نویسنده: فاطمه مونسان
کد خبر: ۶۷۸۰۶
ادامه مسیر با قدرت بیشتر
به گزارش گروه بین الملل مانا، رئیس دی پی ورلد با اعلام خبر افزایش 2.5 درصدی در حجم جابجایی کانتینری ترمینال هایش، ابزار امیدواری کرد: در نیمه دوم سال جاری با وضعیت بهتری رو به رو خواهیم شد.
بر اساس این گزارش در شش ماه نخست سال جاری، دی پی ورلد جابجایی 31.4 میلیون TEU را در ترمینال هایش در سراسرجهان شاهد بود که روند صعودی 2.5 درصدی رانشان می دهد.
این گزارش ادامه داد: جابجایی کانتینری دی پی ورلد درآسیا و شبه قاره هند نیز با رسیدن به 14.6 میلیون TEUدر فواصل ماه های ژانویه تا ژوئن رشد 2.9 درصدی را تجربه کرد.
"Sultan Ahmed Bin Sulayem"هم چنین افزود:علیرغم شرایط چالشی بازاردر نیمه نخست سال جاری، این شرکت روند صعودی را درپیش گرفته است و امیدواریم در نیمه دوم سال جاری عملکرد به مراتب بهتری را در روتردام (هلند), Nhava Sheva (هند)، London Gateway(انگلستان) و Yarimca( ترکیه) به نمایش بگذاریم.
وی با اشاره به متمرکز شدن بر روی سودآوری از طریق هدف قرار دادن کارگوهای اصلی، بهبود کارآمدی و مدیریت هزینه ها، گفت:نتیجه ای که در شش ماه نخست سال جاری را رقم زدیم محرک قوی برای ادامه کار با قدرت و اطمینان در راستای برآورده کردن انتظارات بازار به شمار می آید.
برچسب ها: دی پی ورلد
ارسال نظرات
آخرین اخبار