۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۸
ماه آینده

خط مسافری چابهار-عمان ازبندر کلانتری راه اندازی می شود

راههای افزایش تعاملات جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی و نقش مؤثر آنها در ترافیک کالا و کشتی و نیز راه اندازی پایانه های مسافری،نفتی، کانتینری، تولیدی، صنعتی و مواد معدنی و ایجاد پسکرانه ها مناسب در دیدار مدیر کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد چابهار بررسی شد.
نویسنده: لیلا بیرانوند
کد خبر: ۶۶۳۰۲
خط مسافری چابهار-عمان ازبندر کلانتری راه اندازی می شود
به گزارش مانا مدیر کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان در این دیدار گفت: افتتاح فاز اول طرح توسعه بندر شهید بهشتی باعث تغییرات اساسی و جهش چشمگیری برای استان و منطقه خواهد بود و مسئولین استان باید به بحث توسعه چابهار را با یک نگاه منسجم و هدف گذاری صحیح بنگرند زیرا ما خدمات صادقانه به مردم را برای خود تکلیف می دانیم .
مهندس آقایی اظهار داشت : هرگونه توسعه در منطقه باید بر معیشت مردم تأثیر گذار باشد و لذا سازمان بنادراز همه سرمایه گذاران در بندر چابهار پشتیبانی می کند و به آنها نگاه شریک تجاری دارد.
آقایی اظهار داشت : انتظار ما از سازمان منطقه آزاد چابهار این است با توجه به راه اندازی خط مسافری بین چابهار- عمان از طریق ترمینال مسافری بندر شهید کلانتری در ماه آینده هماهنگی های لازم با مسئولان ذیربط مانند نیروی انتظامی، گمرگ و.. جهت تسهیل در تردد خودروهای مسافران عمانی در سطح کشور و کوتاه کردن فرایند اداری ترانزیت در منطقه آزاد را در اولویت کاری خود قرار دهند .
در ادامه این نشست مدیر عامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی سرلوحه فعالان اقتصادی ماست و چون اقتصاد مقاومتی درون زاست ما باید از درون کشور گامهای اجرایی در راستای اقتصاد مقاومتی برداریم.
حامد علی مبارکی ادامه داد: بسترهای رشد و توانمندسازی در استان خصوصاً در بخش معدن فراهم است زیرا استان سیستان و بلوچستان استان رنگین کمان معادن کشور است.
برچسب ها: چابهار عمان
ارسال نظرات
آخرین اخبار