۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۳

پایانه‌های نفتی ایران در منطقه به پایانه برتر تبدیل می‌شود

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: با تدوین سیاست‌های جدید، شرکت پایانه‌های نفتی ایران به یکی از سه پایانه نفتی برتر جهان از نظر ظرفیت، دقت، کیفیت و سرعت، با ایمنی عملیاتی بالا تبدیل می‌شود.
نویسنده: امین رجب زاده
کد خبر: ۶۶۰۵۸
پایانه‌های نفتی ایران در منطقه به پایانه برتر تبدیل می‌شود

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، سید پیروز موسوی با بیان اینکه دستیابی به جایگاه برتر پایانه‌های نفتی در منطقه خلیج فارس و خاورمیانه به عنوان یک هدف مهم وزارت نفت است، گفت: صنعت نفت جمهوری اسلامی ایران با دوراندیشی و تفکر استراتژیک و با استفاده از ظرفیت‌های عملیاتی و انسانی، سعی در ارتقای جایگاه خود در صحنه انرژی جهانی دارد.
وی با اشاره به پروژه های مهم صنعت نفت خاطرنشان کرد: در این راستا، صنعت نفت طرح‌ها و پروژه‌های مهمی را در زمینه تولید و بهره‌برداری از میدان‌های مشترک، مخازن جدید، عرضه و صادرات مواد هیدروکربوری آغاز کرده است.
موسوی با بیان هدف بزرگ و استراتژیک این شرکت افزود: در همسویی با این راهبرد، دستیابی به جایگاه برتر پایانه های نفتی در منطقه خلیج فارس و خاورمیانه به‌عنوان یک هدف بزرگ و استراتژیک در این شرکت تدوین و تعریف شده و برای تحقق آن برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته است.
مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران بیان کرد: تبدیل شدن به یکی از سه پایانه نفتی برتر جهان از نظر ظرفیت، دقت، کیفیت و سرعت، با ایمنی عملیاتی بالا به عنوان چشم انداز شرکت پایانه‌های نفتی ایران تعریف شده است.
وی گفت: این مهم به پشتوانه سیاست تداوم پایدار تولید نفت و گاز کشور از طریق فرایندهای عملیات دریافت، ذخیره‌سازی، امتزاج، اندازه‌گیری و سنجش کمی و کیفی بارگیری و تخلیه (صادرات و واردات) نفت خام و مواد نفتی تولیدی و مبادله‌ای، محقق خواهد شد.
موسوی با بیان سیاست های جدید در وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران ادامه داد: با تدوین سیاست‌های جدید در وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران برنامه افزایش تولید و دستیابی به بازار نفت خام صادراتی در اولویت قرار گرفت.
وی از نوسازی، بهسازی و تعمیرات اساسی تمامی تاسیسات و زیرساخت‌های مهم پایانه نفتی درخارگ خبرداد و اذعان داشت: با تحقق این مهم توان عملیاتی صادرات نفت خام ایران در شرکت پایانه‌های نفتی ایران روزانه بیش از هفت میلیون بشکه رسید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار