روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹

مرچنت هیوندایی، مرسک و MSC بر سر میز مذاکره

منابع آگاه خبر دادند: روند مذاکرات مرچنت هیوندایی کره جنوبی با کشتیرانی مرسک دانمارک و MSC سوئیس جهت الحاق به ائتلاف موسوم به 2Mدر حال جریان است.
نویسنده: فاطمه مونسان
کد خبر: ۶۶۰۴۱
مرچنت هیوندایی، مرسک و MSC بر سر میز مذاکره به گزارش گروه بین الملل مانا، مرچنت هیوندایی -دومین کشتیرانی بزرگ کره جنوبی-در حال مذاکره بر سر ملحق شدن به ائتلاف موسوم به 2M با کشتیرانی مرسک دانمارک و MSCسوئیس است.
ائتلاف با محوریت تبادل کشتی ها، بین نخستین و دومین کشتیرانی های کانتینری بزرگ دنیا-کشتیرانی مرسک دانمارک و MSCسوئیس- شکل گرفته 2Mاست.
این گزارش ادامه داد: با وجود گمان زنی های زیادی درمورد پیوستن مرچنت هیوندایی کره جنوبی به ائتلاف مذکوریکی از مقام رسمی مرچنت هیوندایی بدون اشاره به جزئیات، ادامه روند مذاکرات را تایید کرد.
از طرف دیگر،کشتیرانی هانجین بزرگترین کشتیرانی کره جنوبی و رقیب مرچنت هیوندایی، به دلیل عملکرد ضعیف در صف خطوط کشتیرانی بدون سود دهی قرار گرفته است و در جهت فروش دارایی ها و پرداخت بدهی هایش در شرایطی که از بار اضافی و روند کند تجارتی رنج می برد،اقداماتی را انجام داده است.
یکی از مقامات مرچنت هیوندایی با اشاره به ائتلاف موسوم به 2M گفت:در صورت رخ دادن این اتفاق شاهد کاهش هزینه ها و بهبود رقابت پذیری خواهیم بود.
ناگفته نماند، پیش از این مرچنت هیوندایی برای ورود به ائتلاف شش کشتیرانی دنیا موسوم به THE -هانجین کره، هاپاگ لوید آلمان ، NYK ، MOL و k Line ژاپن و Yang Ming تایوان- تلاش کرده بود که با بی رغبتی هانجین و k Line ژاپن مواجهه شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار