۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶
با نخستین سفرتاریخی کشتی کانتینری :

کانال توسعه یافته پاناما گشایش می یابد

کشتی کانتینری نئو-پاناماکس COSCO Shipping Panama ،بندر پیرائوس یونان را در اولین سفر تاریخی و ترانزیت گشایشی به سمت کانال توسعه یافته پاناما، ترک می کند.
نویسنده: فاطمه مونسان
کد خبر: ۶۵۷۷۵
 کانال توسعه یافته پاناما گشایش می یابد به گزارش گروه بین الملل مانا، سیتدرید نوشت: کشتی کانتینری نئو- پاناماکس COSCO Shipping Panama، بندر پیرائوس یونان را به سمت کانال توسعه یافته پاناما ترک می کند. این اولین سفر تاریخی و یک ترانزیت گشایشی برای کانال توسعه یافته پاناما، به شمار می آید.
کاپیتان کشتی کانتینری درباره این سفر گفت: پیش از این، تجربه زیادی از عبور از کانال پاناما را داشته ام، اما اینکه سکان اولین کشتی برای تزانزیت به کانال توسعه یافته پاناما را به دست گرفته ام، بسیار خرسندم.
سیترید در ادامه نوشت:  COSCO Shipping Panama کشتی کانتینری جدیدی است که در ژانویه سال 2016 راه اندازی شد. ناگفته نماند،این کشتی کانتینری با طول  299.98 متر وعرض 48.25 متر، از ظرفیت 9.472TEUبرخوردار است.
شایان ذکر است نام اصلی این کشتی Andronikos بود که به دلیل احترام گذاشتن به مردم پاناما و به افتخار ترانزیت گشایشی به COSCO Shipping Panama ،تغییر نام یافت.
برچسب ها: یونان ترانزیت سفر
ارسال نظرات
آخرین اخبار