روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۷
درآینده نزدیک:

ظرفیت سیلوی غلات بندر امیرآباد به 500 هزارتن می رسد

مدیر اداره کل بنادر و دریانوردی بندرامیرآباد گفت: ظرفیت سیلوی غلات از 120 هزار تن کنونی در حال افزایش به 500 هزار تن در آینده است.
نویسنده: سپیده یوسفی
کد خبر: ۶۵۰۹۵
ظرفیت سیلوی غلات بندر امیرآباد به 500 هزارتن می رسد
به گزارش مانا مهندس علی خدمتگزار در نشست فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج ادارات شهرستان بهشهرگفت: با توجه به آبخور بی سابقه بیش از 6.5 مترکانال ورودی بندر و حفظ رکورد بیشترین تخلیه و بارگیری در بین بنادر شمال کشورو در اختیار داشتن امکانات و تجهیزات پیشرفته برای افزایش سرعت عمل در تخلیه و بارگیری، ارتقای ایمنی و افزایش راندمان کاری ضروری است. 
وی  به بهره برداری فاز دوم این بندر در آینده نزدیک اشاره و تأکید کرد: با افتتاح فاز دوم نیاز به امکانات و تجهیزات جدیدی از قبیل یدک کش مدرن خواهیم داشت.
مدیر اداره کل بنادرودریانوردی با اشاره به رتبه نخست بندر امیرآباد در تخلیه غلات افزود: ظرفیت سیلوی غلات از 120 هزار تن کنونی در حال افزایش به 500 هزار تن در آینده است.
مهندس خدمتگزارازتلاش این بندر برای افزایش حمل و نقل کانتینری دربندرامیر آباد خبر داد و ابراز داشت: طی نشست های متعدد با صاحبا ن بزرگ کالا ، آنها آمادگی خود راجهت افزایش و رونق حمل و نقل کانتینری اعلام کردند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار